Akai stems

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.679
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Ik hoor hier niet veel over stems!
Dus heb ik een test gemaakt ,en van Josh Groban de stem gescheiden!
Ik vond het eerst niet geweldig en er blijft een hoop reverb achter.
dus bij anderen opnamen zal het beter zijn.
Ik heb er nog wel wat aan gesleuteld en het gaat :) Het staat prive voor de rechten.
en ik probeer of het hier werkt.



Groeten van Andreos:)
 
Ik hoor hier niet veel over stems!
Dus heb ik een test gemaakt ,en van Josh Groban de stem gescheiden!
Ik vond het eerst niet geweldig en er blijft een hoop reverb achter.
dus bij anderen opnamen zal het beter zijn.
Ik heb er nog wel wat aan gesleuteld en het gaat :) Het staat prive voor de rechten.
en ik probeer of het hier werkt.

Voor mijn gevoel is het helemaal gelukt Andreos. :okdan:
Er zijn hier volgens mij ook niet echt veel mpc gebruikers. Ben er zelf wel één, maar heb nog geen noodzaak gehad om stems te proberen 😉
Ik heb 2 mpc's (Key 61 en One) maar die heb ik nog niet losgelaten op stems. Ik weet ook niet of ik dat ooit ga doen, want ik ga per definitie voor origineel en heb een allergie voor covers
 
Er zijn hier volgens mij ook niet echt veel mpc gebruikers. Ben er zelf wel één, maar heb nog geen noodzaak gehad om stems te proberen 😉
Hola ferric.
Ja het is voor mij een test.
Ik maak altijd muziek
maar er zijn songs die ik niet kan maken.
E n dan word het interessant voor een
zanger.
Groeten van andreos.
 
Voor mijn gevoel is het helemaal gelukt Andreos. :okdan:

Ik heb 2 mpc's (Key 61 en One) maar die heb ik nog niet losgelaten op stems. Ik weet ook niet of ik dat ooit ga doen, want ik ga per definitie voor origineel en heb een allergie voor covers
Ik begrijp wat je zegt, maar laat je door die gedachten niet teveel beperken. Stems kan prima gebruikt worden om samples te trekken en daarmee op een originele manier mee aan de slag te gaan. Dat is volgens mij ook precies waar het voor is bedoeld :) Het is een tool. En in muziek zijn er gelukkig geen regels over hoe je die dient te gebruiken.
 
Back
Top