Let's move in the groove!

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.355
Locatie
Apeldoorn
Na een paar weken met de buchla wat zitten pielen en alleen maar freaky en/of experimentele tracks was ik wel weer toe aan gewoon een track met een lekkere groove.
Hoop dat jullie ook positive grooves krijgen als je zit te luisteren, veel luisterplezier!

Track gemaakt met Arturia B3, Strike, 2 x Kontakt; Session Horns and Scarbee funk guitar en Xpand2 voor de bass.
 

Attachments

  • Let's move in the groove!.mp3
    9,9 MB
Baslijn mag harder, effe een duwtje tegen die fader.. En bij dit soort grooves komt het soms nauw kijken, heel af en toe had het wat strakker gemogen.

Maar overall lekkere track. Combineert goed met het zonnetje :) En tof dat je het modulaire geneuzel hiermee afwisselt. Effe de boel lekker van je afschudden, en dan straks weer terug richting de rabbithole.

Keep 'm coming..!
 
Baslijn mag harder
Ik zou eerder zeggen die Horns en orgel achtig geluidje staan te luid

Die komen hier wat hard binnen op de koptelefoon en die snare

maar dat is de mix
Sorry Krautrock

Voor het nummer, echt chapeau man mooi compositie
Nice gedaan :okdan:
 
Baslijn mag harder, effe een duwtje tegen die fader.. En bij dit soort grooves komt het soms nauw kijken, heel af en toe had het wat strakker gemogen.
Haha, ja da's zo gebeurd maar ik wou het goed in balans met de rest houden
Ja klopt, pietsie sloppy maar ik wil niet alles quantizen, beetje los vind ik wel leuk met deze track.
Dit is een beetje old skool stijl da's toch weer anders dan een techno of een dancetrack.
Maar overall lekkere track. Combineert goed met het zonnetje :) En tof dat je het modulaire geneuzel hiermee afwisselt. Effe de boel lekker van je afschudden, en dan straks weer terug richting de rabbithole.

Keep 'm coming..!
Dank je!
Ja, experimenteren is leuk natuurlijk maar het is maar net hoe je mood is ook natuurlijk, soms is gewoon lekker swingen ook weer llekker.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou eerder zeggen die Horns en orgel achtig geluidje staan te luid
Het is ook nooit goed bij jullie hé, de een de bas en de ander weer de blazers en de b3 :D ;)
Die komen hier wat hard binnen op de koptelefoon en die snare
maar dat is de mix
Sorry Krautrock
Ik heb alleen op de monitors geluisterd en ik heb een paar keer 'm gedraaid voor ik tevreden was
Ik heb nu nog even op de headphone beluisterd maar misschien is het een kwestie van smaak want ik vond het wel redelijk in balans zo bij elkaar.

Voor het nummer, echt chapeau man mooi compositie
Nice gedaan :okdan:
Dank je wel!
 
Back
Top