• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Wersi EX20 / Rack versie van MK1 synth

Prijs
550 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
1.034
Super zeldzame rack versie van de MK-1, komt echt bijna nooit voorbij. Hybride analoog-digitaal synthesizer met super veel modulatie-mogelijkheden en analoog filter. Gekocht van iemand van een bekend forumlid, mag voor hetzelfde bedrag weer verder. Verkoop wegens te complex om tijd voor vrij te maken, waarvan ik best baal want deze bak klinkt als geen ander.

Nette staat, lak wel wat netjes bijgetipt her en der maar niet met een marker geklodderd zoals je vaak ziet, bijna onzichtbaar gedaan. Achterop inbouwkrasjes. Overal heel netjes! Was, zoals vaak het geval is, ingebouwd dus geen top en bodemplaat, maar die zijn makkelijk zelf te maken.

Ik heb er direct na aankoop de nog originele batterij uit gesoldeerd om hem een battery-mod te geven, ben ik echter niet aan toegekomen, voor iemand die niet bang is voor een soldeerbout dus.

Voor een voorbeeld:



Prijs is wat ik er destijds voor betaald heb en dus vast, gaat anders over korte tijd voor het dubbele op Reverb.
 
Back
Top