Doctor Mix Website ligt er al een tijdje uit

MrBoembas

Stamgast
Lid sinds
16 juni 2016
Berichten
363
Locatie
Tuindorp Oostzaan, Amsterdam Noord
Ik probeer al een aantal weken op https://doctormix.com/ te komen maar ik krijg steeds dezelfde error hebben jullie hier ook last van ? En weet iemand hoe je deze error kan oplossen?

403 ERROR​

The request could not be satisfied.​


Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Generated by cloudfront (CloudFront)
Request ID: W4QzMZuR-eErMWEv456jZzmszbR3jVDA8K-NHvSnUcqBaIZsHL9WSg==
 
Cloudfront is een CDN Content Delivery Network. Een CDN heeft overal ter wereld servers waar ze kopieën van website content opslaan. Je connect soms ook deels via een CDN server naar een website. Het lijkt er op dat de boel niet goed is geconfigureerd en de lokale cloudfront server niet bij de website kan.
Vanuit mijn lokatie krijg ik geen error.

Je zou kunnen proberen met een VPN via een andere lokatie de website te benaderen en dan gaat het mogelijk wel goed omdat je dan hopelijk bij een cloudfront server uitkomt waarbij het wel werkt.

Kan ook geen kwaad om even een mailtje naar de website beheerders te sturen zodat ze het gewoon op kunnen lossen.
 
Damn.. nu ben ik hierdoor deze aan het kijken.. En meteen een Flat Beat patch in Vital gemaakt 😂


featured_channel.jpg
"Korg MS-20 Story: The Road to Mr. Oizo's “Flat Beat"
 
Heb een Italiaanse MD gehad. Die stond schuimbekkend voor mij dat hij als MD het recht had om iedereen te ontslaan van wie hij dacht dat nodig was. Ook al wees ik hem op juridische consequenties omdat dit arbeidsrechtelijke vaak niet zomaar mogelijk is.. dat trok hij slecht. Advocaten zouden die problemen wel oplossen..🤦. Bijzonder temperament..
 
Back
Top