• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia Polybrute Noir (bijna) spikplinter nieuw

Prijs
1450.00 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

robbie50

ferkeert lit
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
1.251
Locatie
Bij de Zee maar niet de noord!
Gekocht in januari 2024.
Compleet met originele verpakking, papieren, netsnoer, gebruiksaanwijzing e.c.t.
Extra: Deck saver (heeft klein krasje, viel los om)
Staat: perfect, weinig gebruikt alleen thuis.:okdan:
Overbieden toegestaan, onderbieden niet..... :)
 

Attachments

  • Polybrute noir 1.jpg
    Polybrute noir 1.jpg
    118,7 KB · Bekeken: 222
  • Polybrute noir 2.jpg
    Polybrute noir 2.jpg
    100,7 KB · Bekeken: 165
  • Polybrute DS1.jpg
    Polybrute DS1.jpg
    82,1 KB · Bekeken: 163
Schopje, nu 1475€

Ik kreeg een opmerking, van een formist, om hem niet te goedkoop aam te bieden....("op Marktplaats gaan ze voor 1600€", maar ik hou helemaal niet van Marktplaats)
Vandaar! Gratis nog steeds de "Deck Saver"

Rob
 
Terug naar de vorige prijs? 1450 €! (en nogmaals, hij is net "splinternieuw" hoor!!):beard:
En anders, geen punt............ruil ik hem in bij de leverancier bij aankoop van een andere synth.(maar dacht iemand blij te maken met deze lage prijs.....)

Dus ik hoor/zie het wel....

Groet,:doei:
Rob
 
VERKOCHT! :beard: :verkoght:
Veel plezier ermee Simon!
 
Back
Top