The Distance

rvanommen

Ouwe rot
Lid sinds
30 juni 2022
Berichten
1.538
Locatie
Noord holland
Ff dagje muziek maken... maar wat te doen! zoveel zin in zoveel dingen

een hele lijpe patch maken op de quantum?
Eindelijk eens wat symphonisch proberen te maken met die EastWest packs?
Of weer lekker aankutten met Chiptune... of techno of trance....\
of beetje nutteloos maar gewoon lekker drumkits uitproberen.

En zonder een besluit genomen te hebben ben ik aan de slag gegaan...
En het zo werd het een soepzooitje van al het bovenstaande.... ik snap er zelf ook niks van... wtf heb ik nou weer zitten maken....
maar het klinkt best aardig :D

 
Ik vind het intro wel aardig. Als de drums erbij komen wordt het nogal warrig, alles loopt een beetje door elkaar heen. Ik weet niet of je dit nog wilt uitwerken, maar misschien is het een idee om die arp eerst te introduceren en daarna pas de drums. Dan bouw je het wat subtieler en gelaagder op. En die min of meer willekeurige ritmedelen van rond 2:00 zou ik dan helemaal weglaten.
 
Ik vind het intro wel aardig. Als de drums erbij komen wordt het nogal warrig, alles loopt een beetje door elkaar heen. Ik weet niet of je dit nog wilt uitwerken, maar misschien is het een idee om die arp eerst te introduceren en daarna pas de drums. Dan bouw je het wat subtieler en gelaagder op. En die min of meer willekeurige ritmedelen van rond 2:00 zou ik dan helemaal weglaten.
Allereerst bedankt voor t luisteren!
maar nee, ben er wel klaar mee :)

En ik snap je commentaar hoor want het is geen 'uitgekient' stukje muziek. Er zit ook niet meer dan een uur of 3 werk in. Meeste van die stukjes muziek stoffen weg op mn hard disk zonder ooit nog afgestoft te worden.
Maar deze vond ik leuk genoeg om te delen.
 
Er zitten wel wat goeie ideeën en geluiden in, maar zoals je zelf aangeeft wat te rommelig. Zonde dat je er klaar mee bent, breng er wat meer opbouw of structuur in aan, maak de beat wat spannender en het kan best iets heel mooi worden .
 
Er zitten wel wat goeie ideeën en geluiden in, maar zoals je zelf aangeeft wat te rommelig. Zonde dat je er klaar mee bent, breng er wat meer opbouw of structuur in aan, maak de beat wat spannender en het kan best iets heel mooi worden .
Ook bedankt voor het luisteren!

En geen zorgen, Het was ook een oefening in Opus (eastwest) en dat neem ik weer mee naar het volgende wat ik ga maken :)
Nu de volgende dag luisterend stoort de chaos in de drums me ook wel (gisteren was ie nog te vers om dat een beetje neutraal te beoordelen),
Dus wellicht dat ik er stiekum toch nog een beetje aan ga doen :D
 
zoals ik al zei was ik zelf ook niet helemaal blij meer met de track en heb vanavond geprobeert hem te 'fixen'.
In afwachting van de fix heb ik de oude versie even offline gehaald... maar ik heb echt enorm lopen kutten vanavond en het resultaat leek helemaal nergens op.
Daarnaast heb ik per ongeluk de nieuwe fuckup gesaved over de oude heen lol!

Geen probleem, kan vast nog wel wat redden door ouwe versies erbij te pakkenh of wat dan ook... maar ben nu even heel gedemotiveerd om er verder nog wat aan te doen... wellicht later, maar misschien later nog eens wat mee doen... weet het nog niet XD

En ook al is het niet helemaal naar m'n zin meer, ik wil ook niet onsportief doen, dat niemand meer weet waar dit topic over ging.
dus bij deze de versie waar het commentaar in dit topic over gaat hierbij nog een keertje als MP3.
Niks aan verbeterd dus, helemaal zoals ie origineel gepost was... gewoon voor de ramp toeristen :)

Denk niet dat je hem in de nabije toekomst nog terug gaat vinden (al dan niet aangepast/gefixed) op sound cloud hahaha

Eerst moet ik iets ultra aggresiefs maken denk ik.... zo voelt t nu :D
 
Leuke track, dacht even waar gaat dit naartoe maar toen na een minuutje de gang er in kwam werd het daarna een track met leuke verrassingen.
 
Back
Top