• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Hartmann Neuron

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Nicolas 2000

It's a household name
Lid sinds
17 november 2005
Berichten
13.661
Locatie
Bij Herentals, Belgiƫ
Deze Hartmann Neuron staat momenteel bij mij maar is van een kennis die hem nu te koop aanbiedt.

De synth is erg weinig gebruikt, uiterlijk is hij in nieuwstaat. Er zit geen krasje op. Enkel het opschrift "control" linksonder is wat vaag, mogelijk was dit af fabriek al zo?

Technisch 100% transparante omschrijving:
  • 1 display heeft strepen waarvan het aantal en de locatie wisselen afhankelijk van de afgebeelde tekst, zie foto.
  • De aftertouch van het klavier werkt nauwelijks, enkel de onderste toetsen doen het nog maar hoe meer naar rechts, hoe minder respons en na een octaaf ofzo is het wel gedaan.
  • heel af en toe, vooral kort na opstarten, durft de filter stick nog wel eens spontaan een waarde uitsturen.
  • de "enter" functie van de edit knop vind ik zwaar werken, maar ik heb geen referentie om te weten of dit normaal is of niet. Hij werkt betrouwbaar maar je moet "overtuigd" drukken.
Los van bovenstaande punten werkt hij zoals het hoort. Geen "zipper noises" of dergelijke Neuronkwaaltjes, hij start iedere keer betrouwbaar op.

Deze Neuron draait software V1.50 (de nieuwste bij mijn weten). Ik weet niet welke modelset er precies in zit.
De hardware erin is de originele, welke wat wisselde van Neuron tot Neuron. Er zit in dit exemplaar een ExcelStor 20GB harde schijf. Ik weet niet hoeveel RAM maar dus ook de originele hoeveelheid en soort RAM.

Inclusief originele manual in nieuwstaat en 2 reserve oranje sticks.

Aangezien er nergens een historiek van werkelijke verkoopprijzen te vinden is en vraagprijzen "all over the place" zijn (net zoals toen hij nieuw was :)), vraagt de verkoper om een bod te doen en dan zien we wel waar we uitkomen.



















 
Back
Top