Voordat ik het wist

stoter

bleep bloop
Lid sinds
25 oktober 2021
Berichten
1.963
Locatie
Utrecht






M'n inzending voor de SF-Contest, afgelopen editie.

Ik wilde 'm nog een beetje oppoetsen, en dan uploaden - maar hij moest blijkbaar zijn zoals 'ie was. Elke poging ging ten koste van wat eraan klopte. 't Is dus dezelfde versie gebleven.

Nu te beluisteren bij je lokale streamert en outlet :)



Feedback, zoals altijd, welkom!

-xx-
 
Hola stoter,

Ik weet het ook niet,zou wel wat meer variatie willen horen :okdan:

groeten van andreos:)
 
Nog eens beluistert, andere tijd, andere mood, en…. It grows on me… lekker veel details en coole opbouw. Een goede wijn moet je vaak ook ff laten staan voordat ie lekker is hè 8~ :okdan:
 
Heb ik ook altijd, als ik aan het einde van de rit ga mixen, omdat dat zo hoort, wordt het alleen maar slechter. Waarschijnlijk, omdat ik eraan gewend ben geraakt hoe die klinkt. Ik gooi het er altijd maar op dat ik tijdens het maken van de track, de geluiden al goed in de mix zet.

Leuke track, maffe tempowisselingen.
 
Zoooo da's leuk zeg! Wat een mooie reacties.

Haha I see what you did there @metatron - thanks!

Heel tof dat je 'm hebt toegevoegd @rvanommen!

Dank voor de kritische noot, @andreos, en de moeite!

Ik uitte een kleine "hell yea" toen ik je post las @flyweight haha.

Ah, @Fifth Bot, des te gaver. Daar teken ik voor.

Woww @Laboratorio Incognito, @Kenneth kalm jongens haha... maar dank!

@Bahamut en @spdk, thanks! Heel blij dat ik 'm zo heb gelaten. Was een spannende keuze. En leerzaam.
 
Laatst gewijzigd:
Interessant plaatje. Al luisterend: toffe klanken en aardig dreinende opbouw. Rond 2:35 schuurt het wel een beetje qua tonaliteit, maar het gaat net voor mij smaak. Leuk hoe je dan weer terugschakelt, met die geshuffelde patroontjes. En driewerf hulde in het kwadraat voor (het aandacht besteden aan) het einde!
 
Ik wilde 'm nog een beetje oppoetsen, en dan uploaden - maar hij moest blijkbaar zijn zoals 'ie was. Elke poging ging ten koste van wat eraan klopte. 't Is dus dezelfde versie gebleven.
Balans is een delicate kwestie maar het was al en is nu ook gewoon een goede track.
 
Back
Top