Reason 10 offline use , ogelijk of niet ?

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.104
Locatie
YOU
Bon , ik heb dus voor een prikje een Reaso 10 licentie overgekocht vvan een forumld omdat ik oudere projecten wil openen .
De licentie is overgezet naar mijn account maar telkens als ik reason launch vraagt die om login gegevens , iow je moet constant online zijn .
Ik weet dat er wat commotie was omtrent Reason studio nieuwe registratie systeem maar hab dat eigenlijk niet echt gevolgd daar ik geen reason user was .
Weet er iemand of het uberhaupt mogelijk is om Reason 10 Offline te gebruiken , zo ja ...hoedan ?

Thanks in avance .
 
Dan had je voor de deadline (25/9/2023) CodeMeter moeten gebruiken. Bij nieuwe installaties is dat kennelijk niet meer mogelijk.

Misschien hebben ze bij de release van Reason 13 wel een aantrekkelijk geprijsde upgrade. Die hoef je maar eens in de zoveel tijd online te autoriseren.
 
Dan had je voor de deadline (25/9/2023) CodeMeter moeten gebruiken. Bij nieuwe installaties is dat kennelijk niet meer mogelijk.

Misschien hebben ze bij de release van Reason 13 wel een aantrekkelijk geprijsde upgrade. Die hoef je maar eens in de zoveel tijd online te autoriseren.
Lijkt me prettig als je een keer een internetstoring hebt, of je provider, of de softwaremaker.

Voor mij, alle software die je voor het gebruik ervan verplicht online te zijn, is per definitie een non-optie.
 
In theorie is het mogelijk afhankelijk van je OS denk ik wel en niet te vergeten hoe handig je met computers bent.
Het is mij ooit gelukt.
Je moet er CodeMeter voor hebben en daar kan het al lastig worden geloof ik.
Ik had samen met een vriend Reason 11 gekocht, omdat wij graag onze oude brouwsels nog eens wilden rewire slaven aan Ableton, wat bleek :( sinds Reason 11 geen rewire meer.
Maar goed ik zag daar zoals wel vaker een uitdaging in.
Heb het dus zelfs voor elkaar gekregen om Reason 10 (laatste versie met Rewire) waar ik geen licentie van had via de offline functie van 11 in samenwerking met CodeMeter aan de praat te krijgen :)
 
Gaat gewoon weer de verkoop in .
Instrumenten klinken nog steeds kinda boxy en niks dat ik niet kan met reaktor -pure data .
Iedereen is zo lyrisch over europa , mij god wat een baggersynth .
Gebruik eens het feedback fm algoritme , tot wanneer het noise wordt ( wat normaal is bij feedback fm ) , het enigste verschil by europa is dat dit cyclisch noise is, maw het dsp algoritme gebruikt een sample buffer .
Het wordt nor erger als de feedback fm gebruikt zodat het een saw wave wordt , het is niet oversampled en wanneer je lager octaven speelt hoor je gewoon die boventone .
Enkel en alleen omdat het in een sample buffer wordt opgeslaan .
Spijtig want Peter Jubel ( developer ) is echt wel een dsp guru , echt vebazend dat dit uit zijn koker komt
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    49 KB · Bekeken: 11
  • 2.jpg
    2.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 11
  • Europanoiseisstatic.wav
    3 MB
  • feedbackfmatowoctave.wav
    2,3 MB
Back
Top