Pittsburgh Modular Voltage Lab 2

De opvolger van de Voltage lab is net gelanceerd en is te bestellen.

Hij kost 2149 euro bij Thomann.


- 2 oscillators
- waveshapers
- sequencer met touch pads
- semi-modular





Klinkt wel gaaf, hoewel prijzig.
 

Attachments

  • Voltage+Lab+2+1200.jpg
    Voltage+Lab+2+1200.jpg
    128,8 KB · Bekeken: 2.735
Geweldig ding van een steengoede boutique fabrikant. Is wel prijzig spijtig genoeg want voor dat geld kan je zelf al een leuk eurorack systeem
in elkaar steken waar je de modules in kan uitwisselen. Hier zit je vast aan wat je krijgt (maar wel heel goed is uitgedacht). Kwalitatief heb ik met PM
nooit problemen gehad. Goed gemaakt en klinkt geweldig altijd.
 
Eens. Het is wel goed voor je portomonnee als je niet in eurorack gaat. ;) dus dan zou dit misschien genoeg van je cravings voldoen.
 
Zo goed vind ik het helemaal niet uitgedacht.
Het is gewoon een Buchla Easel in een ander kleurtje.
Net als de MN O-coast + CTRL.

Nu is het ontwerk van de Easel voor mij wel geniaal.
Soundlab daar dacht ik precies vorige week aan na een weekendje soundsurfen.

Het voordeel van zo een geintegreerd instrument is wel focus en minder is meer.

Vind het verder een heel cool ding.
De sound lijkt me ook dik in orde.
 
Zo goed vind ik het helemaal niet uitgedacht.
Het is gewoon een Buchla Easel in een ander kleurtje.
Net als de MN O-coast + CTRL.

Nu is het ontwerk van de Easel voor mij wel geniaal.
Soundlab daar dacht ik precies vorige week aan na een weekendje soundsurfen.

Het voordeel van zo een geintegreerd instrument is wel focus en minder is meer.

Vind het verder een heel cool ding.
De sound lijkt me ook dik in orde.
De oscillatoren van de voltage lab 2 zijn qua moderne snufjes wel een heel ander verhaal. Ik vind het een vet ding in ieder geval.
 
ja het ontwerp van de Buchla Easel is een 50 jaar oud dus dat lijkt me wel iets om mee te nemen.
Het gaat mij er meer om dat het ontwerp wat zo oud is gewoon zo goed is. een synth niet om instrumenten na te bootsen maar om puur electronische muziek te maken.

Ik vind het tegek. deze bak lijkt me ook heel tof. hoewel bananen wel baas zijn :)
 
De Taiga vond ik al geweldig, modulation opties, de sound!, de waves. Een killer dit!
 
Wat een lelijk design,.. ben super happy met mn originele voltage lab,. ("toetsenbord" gebruik ik niet veel, maar die voice is mijn main voice heerlijk ding)
 
Ik heb hem gezien op Superbooth en vond hem in het echt kleiner dan ik had verwacht op basis van de foto's. Interessant ding inderdaad. Zou zelf toch liever voor een Easel gaan denk ik
 
Back
Top