• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack verkoop

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

kris renton

New Beat terrorist
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
429
Locatie
Merchtem
Ik verkoop enkele eurorackmodules;
- Doepfer; a114 ring mod; ring modulator, zo goed als nieuw; €55
- befaco 100x knurlies; M2,5! (gaat dus niet met een behringer case) €27

De volgende modules zijn door mij in elkaar gezet, alles werkt 100%
- Robaux ll-8 (eerste versie); 8 kanaals xox step sequencer €120
- Frequency central Boom!!!; bassdrum module €55
- Addac system 105; compacte 4 voice cluster/filter; €100
- Worng tmlpgx; expander voor een turing machine; triggert 4 low pass gate's; €100
- St modular Push; manuele sequential switch met 4 posities €20

Dan nog enkele modules (ook door mij in elkaar gezet) van een inmiddels verdwenen Luikse online winkel mammouthboutique; Deze modules hebben lasergesneden houden frontjes.
- nlsh; lfo en sample & hold module €20
-2 x adsr module; een simple eenveloppe module met ook een inverted enveloppe out. € 20 per stuk
- vca; een 2 kanaals vca op basis van tl074 en lm 13700 €40


Doe mij een voorstel, ruil is ook mogelijk ik zoek nog een meerkanaals lfo module met sync of reset. Een meerkanaals (min 4) vca kan ik ook gebruiken.
Ik woon in België, verzending met Bpost.
IMG_20240416_211126482.jpg
 
De knurlies zijn de deur uit. De andere spullen zijn nog beschikbaar. Doe maar een voorstel, ik sta zelfs open voor een ruil met een og digitakt.
 
Back
Top