Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Je kan ook 1 euro op de bank zetten en laten staan tot je van de rente de Matrix Brute kan kopen, wellicht is ie dan ook wel wat goedkoper.
/ nerdmode

Zal je heel erg lang moeten wachten, de vaste kosten per bankrekening in Nederland zijn rond de 35 euro per jaar.

Vindt je dan toch een gratis spaarekening aan bv 4% wordt je 1 euro na 100jaar 50,5 euro.

/ un-nerdmode

Ik weet niet of ik t ook zou kunnen (ik deed als begin 20'er Velleman kitjes) maar lijkt me wel erg plezierig om te doen. Maar ik zou een RE 303 bouwen :) Of liever nog een Simmons SDS3 maar die kit bestaat niet.
Ik heb enkel nog maar een proefritje zonder manual gedaan met de Perkons en verder koken en huishouden :P Maar ik heb normaal nog wel tijd voor meer Perkons vanavond. Ben best blij met n zwarte, heel mooi. Heb er nu al meer liefde voor dan de syntrx 2

Is ook een vet ding :). Re-303 wil ik misschien ook nog wel doen, maar ik denk hierna eerst de 101, ook een mooi project :)

ik had nog 2 mm over in het rack ipv de 1u die ik nodig had. Met twee tie rips opgelost, altijd handig om die bij de hand te hebben.

IMG_9298.JPG

Vanochtend vroeg het album Oxygen Twenty Four gemised en afgemaakt, hoesje is ook klaar. Ben ook al aan een nieuw project begonnen, Aequinoctium genaamd. Ja, heb weer behoorlijke inspiratie de laatste weken.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Gisterenavond begonnen met een nieuwe jam, deze keer blijft hij relaxed (beloofd) en wat oude jack kabels omgeruild die kraakten met de 707.

Vanmiddag even de komst van de OTO BOUM voorbereid in de Edit app van m'n XR18 (USB return niet op kanaal 17 en 18, maar via een FX return, zodat 17 en 18 vrij zijn en AUX 5+6 gepaired en alvast als BOUM genoemd en een kleurtje gegeven) en tevens alvast de kabels gelegd.

M'n XR18 is nu officieel vol, dus 'dit was het qua hardware en mijn setup'.
Ik kan hooguit m'n B3 nog loskoppelen en alleen nog als USB interface gebruiken ipv via de XR18, maar de 6 aux uitgangen zitten vol, dus een sampler (jaja, dat speelt nog altijd in m'n achterhoofd) wordt al lastiger. Maar wie weet ga ik de BOUM vast aan een bepaald apparaat hangen en dan heb ik ineens wel weer 2 ins en outs over :dubbel:
Of misschien komt er toch ooit een DL32s (heb er al één in de oefenruimte staan en das een fijn apparaat, maar wel duur)

Vanavond Aequinoctium afronden en morgenavond afmixen.

voor de zoveelste keer spelen met wat sporen die volgens mij samen wel een dikke techno track kunnen maken. Overstuurde behringer 909 samples + een breakbeat in de analog rytm (en daarin met de quick performance filteren etc). MAM MB33, Prophet 6, JV1080, alphajuno, sequence via de cirklon en fx in ableton.

Back