Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja,in je voorbeeld zit ook niets in he,wat geratel en zang..Het ergste is AI maakt dat op 10 min waar wij twee weken over doen
en Johnny en Marina kunnen het ook zonder kennis van muziek
bijlage is AI tekst en muziek
In der tijd (1965) ben ik nog eens naar een concert van de Goldenearing (s)? geweest voor F3,50 ofwel +/- €1,50Toen kwamen de groten der aarde nog naar Hilversum om op het podium van Toppop of Countdown hun hitje te playbacken![]()
Probeer het eens op deze manier met AI: AI built for music makers | Output Pack GeneratorZat wat met Suno te klooien, v3.5 en v4 beta.
Aan de ene kant is het indrukwekkend wat het kan.
Aan de andere kant is het tamelijk pulp wat eruit komt. Maar kan wel bruikbare pulp zijn, afhankelijk van de context.
Ik denk dat AI puur uit zichzelf, in creatief opzicht, nog weinig moois en origineels kan. Aangezien alles een (slap) aftreksel is op basis van analyse van een veelheid aan menselijke creaties. Een soort gemiddelde van alles waar niets eigen, origineels en verrassends in zit.
Als je AI voedt met AI creaties, krijg je "inteelt" en wordt het alleen maar slechter. Dus de kwaliteit van de output van AI is zwaar afhankelijk van de menselijke kwaliteit van de input.
Kijk je naar de grote componisten dan werden die uiteraard (ook) sterk beïnvloed door het werk van anderen, maar zij ontwikkelden mede op basis daarvan een eigen, individuele stijl en expressie. Dat niveau heeft AI denk ik nog lang niet bereikt.
Leuk dat het er is. Het valt iets tegen. Hij doet maar wat bij willekeur.Probeer het eens op deze manier met AI: AI built for music makers | Output Pack Generator
Gewoon een simpel voorbeeldje...Het is maar net hoe je het gebruikt he mensen.
Tja, je filtert natuurlijk naar eigen smaak het bruikbare spul er uit om te gebruiken. Zelfde als met sample packs die wel door mensen gemaakt zijn. Ik zelf zoek daar geen vervanging voor.Leuk dat het er is. Het valt iets tegen. Hij doet maar wat bij willekeur.
Meer succes had ik tijden geleden toen ik hier pas op het forum kwam met een midi generator waar ik zelf de geluiden voor kon uitkiezen. Half / half toch nog iets menselijks. Maar met die variaties werd je ook een bepaald stramien ingeduwd.
Welk grappig maar net niet.Probeer het eens op deze manier met AI: AI built for music makers | Output Pack Generator
Bekijk bijlage 3857138
Gewoon een simpel voorbeeldje...Het is maar net hoe je het gebruikt he mensen.
Ik weet dat je een grapje maakt, maar moet het toch nog even vragen; een hobby doe je toch omdat het process zelf je voldoening/plezier geeft?Ik moet maar een nieuwe hobby gaan zoeken waar AI zich niet in mengt. Vissen ofzo.
Vislijn met AI.Vissen hebben tegenwoordig ook AI, ze laten zich dus niet meer vangen.
Precies. Ben liever uniek en stop je energie in Weg-Van-De-Snelweg-Muziek die je in lijn met je karakter en vaardigheden alleen zelf kunt fabrieken. Geeft jezelf ook veel meer voldoening (en daar gaat het tenslotte om).Heb er géén waarde oordeel over, iedereen moet doen wat hij leuk vindt. Voor mij verschuift de interesse steeds meer naar geluid en nieuwe zaken die nog niet door een large language model compleet gefileerd zijn en hapklaar door iedereen geconsumeerd kunnen worden.