Moog Muse

Paar uurtjes geduld nog....


Loopop:




Had net in een andere thread mijn Moogmoeheid aangedikt. Moog kan me, op de One na, niet grijpen alhoewel het prachtige synths zijn. Maar als ik dit zo zie/hoor... Alleen zit ik niet te wachten op 15 kg ivoor (en jammer dat t niet poly at is). Maar Moog is vast wel zo aardig om er een module van te maken.
 
Laatst gewijzigd:
Zelfs jexus deed sounds lees ik. Ik ga me er totaal niet in verdiepen, ik hoef geen moog gas meer. Succes 😎
 
Er komt hier echt geen poly meer in. Maar klinkt wel lekker die Muse.

Zo afgaand adhv het snelle scrollen door de paar filmpjes klinkt ie meer levendig en moog-esque dan de moog one.!
 
Lekker bezig bij Moog: Spectravox; Labyrinth; en nu de Muse. Dat alles binnen korte tijd
Weten ze niet dat we voor elk apparaat moeten sparen?
 
Voor bestellen is het hier nog net te vroeg, maa ik ben wel enthousiast over dit instrument.
Het punt is alleen dat ik in het PolyBrute topic nog uitleg echt geen ruimte meer te hebben, maar dat ik nu al aan het denken ben hoe daar een mouw aan te passen is.
 
Mooi ding, geen ruimte voor. Hopelijk staat er een module versie op het programma.
 
Voor bestellen is het hier nog net te vroeg, maa ik ben wel enthousiast over dit instrument.
Het punt is alleen dat ik in het PolyBrute topic nog uitleg echt geen ruimte meer te hebben, maar dat ik nu al aan het denken ben hoe daar een mouw aan te passen is.
Ruimtegebrek is bij mij ook een probleem (of een redding voor mijn portomonnee). Ik heb eigenlijk geen ruimte, maar ik vrees dat een andere synth ruimte moet maken voor deze.
 
De speling in de select en value encoders zien er niet uit als €3400, maar hij klinkt lekker (vooral met de stereo filter opties).
 
maar ik vrees dat een andere synth ruimte moet maken voor deze.

ja en dat is inmiddels een beetje mijn probleem.
Vroeger kon ik nog weleens iets wegdoen omdat ik iets gekocht had dat toch niet helemaal bracht wat ik had gehoopt etc., maar na bijna een kwart eeuw schuiven, passen, meten, overwegen, aanschaffen en verkopen heb ik een redelijk uitgelezen verzameling spullen. Zelfs de 'stiefkindjes' hebben hun waarde in, maar er wordt hier aan een oplossing gewerkt.
Er mag nu één instrument permanent in de woonkamer staan en dat zal bij toerbeurt gaan. Zo houd ik de studio setup ook dynamisch.
 
Ik vind het verleidelijk, maar heb al een Moog One en inderdaad ook last van chronisch ruimtegebrek. Ga eerst nog maar eens een tijdje vrijblijvend GASsen met meer demo's en hopelijk een keer uitproberen ergens. Het is nu natuurlijk HYPE HYPE HYPE met al die gelikte videos die uitkomen, maar even kijken wat er van dat enthousiasme overblijft als het stof weer wat neergedaald is en de eerste kopers klagen over bugs, afbrekende knoppen of andere kinderziektes :D
 
Lekker bezig bij Moog: Spectravox; Labyrinth; en nu de Muse. Dat alles binnen korte tijd
Weten ze niet dat we voor elk apparaat moeten sparen?
Vind het toch allemaal mooi materiaal, al heb ik nix met Moog.
Heb toch het idee dat het samenwerken met Akai behoorlijk wat vruchten gaat afwerpen,
 
Schijnbaar is deze Muse al geproduceerd in Taiwan. Dat zou zowel de lagere prijs als het feit dat ze meteen wereldwijd leverbaar zijn verklaren.
 
Back
Top