Nicolas 2000
It's a household name
Type gewoon de naam die op het front staat. Turbo, X, E64...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als niemand iets weet qua druukknoppen, neem ik gewoon de middelste waarde...
Zo, die hebben geen fan? Dat wist ik niet.Misschien een temperatuurswitch ertussen? De keyboardversies hebben geen fan, dus heeeeel extreem kan de warmte toch niet zijn?
Er staat alleen: EIV Emulator FourType gewoon de naam die op het front staat. Turbo, X, E64...
Wat een stillere fan betreft kan ik meegeven dat ik vorige week een exemplaar van Synth-Parts specifiek voor de E4X geïnstalleerd heb (Sunon). De advertentie gaf aan dat het om een 12 dB exemplaar ging en ik had dus hoge verwachtingen t.o.v. de originele EBM-Papst ruismachine.
Al is ie wel flink wat stiller, toch blijft het me redelijk hard storen.
Als ik hem eens een tijd kan missen, ben ik van plan hem bij een computertechnieker binnen te brengen met de vraag of die eens kan onderzoeken hoeveel stiller die hem kan krijgen.
Ik heb die onderste, de E-synth Emulator. Meest 90s design ooit, die gele verfborstel-en-tribal graphics. Maar los daarvan heel hoge kwaliteit en een over het hoofd geziene Emulator want zeldzaam. Bijna dezelfde als de voorloper E4K maar net niet helemaal.
Een oorspronkelijke E IV dus.dan moet je even in de memory page kijken of je 1mb (halve mb vrij ongeveer) of 2mb (anderhalve vrij?) FLASH RAM hebt.
1mb --> EOS 3.10b
2mb --> EOS 4.10 CLASSIC
...op basis van mijn info. Ik denk dat die nog geen flashprep floppy nodig hebben.