• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Eurorack modules

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Heliophile

Stamgast
Lid sinds
11 mei 2010
Berichten
309
Locatie
Oosterhesselen
Wegens een aantal wijzigingen in mijn rack verkoop ik een aantal modules die ik niet meer gebruik.
Allen in zeer goede staat, tenzij anders aangegeven.
Foto's kan ik op verzoek sturen.

RYO 2xVCX (DIY) - €90
Veelzijdige dual VCA/polarizer/crossfader/ring modulator. De versie met zwart paneel en witte knoppen. Er zit een klein kosmetisch krasje op het panel.

Bastl Timber - grey panel (DIY) - €140
Uitgebreide wavefolder. Nette DIY build gebouwd onder toezicht van Bastl.

XAOC Zadar - €265
De welbekende 4-voudige modulator, in perfecte staat.

Soundforce Samples (808 ) - €90
Eenvoudige sample player met 6 geluiden van de 808.

LZX Industries Castle 110 Counter (DIY) - €110
Dit is een video module. De kenners weten genoeg. Nette DIY build met matzwart paneel.
 
TexMix verkocht.

Nog over:
RYO 2xVCX (DIY) - €90
Veelzijdige dual VCA/polarizer/crossfader/ring modulator. De versie met zwart paneel en witte knoppen. Er zit een klein kosmetisch krasje op het panel.

Soundforce Samples (808 ) - €90
Eenvoudige sample player met 6 geluiden van de 808.

LZX Industries Castle 110 Counter (DIY) - €110
Dit is een video module. De kenners weten genoeg. Nette DIY build met matzwart paneel.

Quote Citeer
 
Back
Top