Je laatst geannuleerde aan- en verkopen, en waarom?

Ik heb de bestelling voor mijn Behringer MS5 zojuist geannuleerd (nog niet leverbaar), ik had in het verleden al een beetje een haat/liefde verhouding met de SH5, ik bedoel ja er komen te gekke geluiden uit, nee hij is niet makkelijk muzikaal in te zetten. ik verwacht eigenlijk niet dat dat nu anders zal zijn. Ik werd er na 5 maanden wachten ook niet enthousiaster van dat de levering dichterbij aan het komen was, dus ik zag het maar als een teken aan de wand.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de bestelling voor mijn Behringer MS5 zojuist geannuleerd (nog niet leverbaar), ik had in het verleden al een beetje een haat/liefde verhouding met de SH5, ik bedoel ja er komen te gekke geluiden uit, nee hij is niet makkelijk muzikaal in te zetten. ik verwacht eigenlijk niet dat dat nu anders zal zijn. Ik werd er na 5 maanden wachten ook niet enthousiaster van dat de levering dichterbij aan het komen was, dus ik zag het maar als een teken aan de wand.
Die clones van Behringer vind ik niet heel accuraat, dus misschien zou die MS5 wel beter inzetbaar zijn geweest dan de SH5 😜
 
Ik heb de bestelling voor mijn Behringer MS5 zojuist geannuleerd (nog niet leverbaar), ik had in het verleden al een beetje een haat/liefde verhouding met de SH5, ik bedoel ja er komen te gekke geluiden uit, nee hij is niet makkelijk muzikaal in te zetten. ik verwacht eigenlijk niet dat dat nu anders zal zijn. Ik werd er na 5 maanden wachten ook niet enthousiaster van dat de levering dichterbij aan het komen was, dus ik zag het maar als een teken aan de wand.
Past dit wel in dit topic, als de aankoop nog niet leverbaar is? Is het dan een aankoop?
 
Laatst gewijzigd:
Past dit wel in dit topic, als de aankoop nog niet leverbaar is? Is het dan een aankoop?
Ja, de koopovereenkomst is gesloten. Staan meer aankopen in het topic die geannuleerd zijn voor levering.
 
Een annulering annuleren, mag dat ook in dit topic ? Niet dat ik zover ben al, maar dan kan ik er rekening mee houden.
 
Een annulering annuleren, mag dat ook in dit topic ? Niet dat ik zover ben al, maar dan kan ik er rekening mee houden.
Ik denk dat je dan wel heel erg de grenzen opzoekt. Ik zou dat opsplitsen in 2 verschillende posts.

Nu ik erover nadenk, zijn mijn posts pas echt off-topic. Excuus, het is mooi geweest zo.
 
Laatst gewijzigd:
Na wat aankopen geen plek meer voor de SOMA Cosmos en op Marktplaats gezet. Helaas vooral de gebruikelijke irritante lowballende koopjesjagers waar ik helemaal geen zin in had. Na vanavond nog eens een kritische blik te werpen op de ruimte, wat te schuiven en wat creatief stekkers omsteken, is de Cosmos weer opgenomen in de setup. Welkom terug ❤️
 
Laatst gewijzigd:
Ik dacht al, die cosmos lijkt me een echte trip bak. Ik ga er geen filmpjes van kijken want dat wil ik er vast een en er staat hier al veeeeel teveel 😁
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik heb de Moog Muse net voor het verlopen van de bedenktijd teruggestuurd. Ik vind hem echt geweldig (wilde hem echt geweldig vinden is een betere omschrijving. De features en layout zijn top, maar ik merkte gewoon teveel zaken op (met name bugs en bleed problemen) waardoor ik mij ging afvragen of ik hier op de lange termijn blij van zou worden. Dan maar op tijd retourneren en even de kat uit de boom kijken. Ik vraag me namelijk af of alle problemen op te lossen zijn met software.

Om die reden besloten de Super Gemini nog even te houden en die verkoop is dus geannuleerd. Hij stond te koop om plaats te maken.
 
Back
Top