• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht GRATIS AF TE HALEN - 52 Sound On Sounds & 100 Interfaces Tijdschriften

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

fourier

FFT
Lid sinds
27 juli 2004
Berichten
2.980
Locatie
amsterdam
Ik heb 2 stapels met tijdschriften liggen die gratis afgehaald mogen worden als iemand interesse heeft. Anders gaan ze eind deze week de container in...maar dat lijkt me zonde.
52 Sound On Sound's - Diverse jaargangen en ook wat oude exemplaren er tussen (van voor 2000)
100 Interface's Tijdschriften - Diverse jaargangen maar ook hele oude exemplaren er tussen (van voor 2000)

Ook nog wat losse Future Music/Keyboards e.d. liggen. Krijg je er gewoon bij :mega:

Ik ga het niet versturen maar dat lijkt me duidelijk (ook geen losse exemplaren). Ophalen in Amsterdam (Binnen de ring maar met parkeergelegenheid voor de deur)

P.S. bijgevoegde foto's zijn ter referentie....deze zitten er niet bij :D
 

Attachments

  • interface.jpg
    interface.jpg
    220,2 KB · Bekeken: 63
  • SOS.jpg
    SOS.jpg
    286,7 KB · Bekeken: 56
Back
Top