Arturia Pigments 5 halve prijs

ik kan niet wennen aan de box-sound van pigments, ik heb iets van 14K presets en ook zelf wel eens wat geprobeerd uiteraard, maar ik blijf het een beetje 2d vinden. Die Korg Modwave/Wavestate/OpSix Natives vind ik dan meer 3D klinken. Of meer hi-fi. Tis maar hoe je het benoemt.

Maar wel lekker veel opties enzo.

In de praktijk gebruik ik hem eigenlijk nooit, die MiniFreak V vind ik veel toffer. Voor zowel editen als de box-sound. Die vind ik erg goed dan weer. Beetje spartaans qua opties maar dat maakt hem ook wel wel unique weer.
 
Arturia komt met een nieuwe update naar Pigments 5.
Vanaf nu t/m 12 februari voor 99 euro waarbij je nu ook nog de new preset expansions er gratis bij krijgt; Arturia - Pigments - Pigments
..en als je een account hebt en inlogt kun je nog goedkoper uit zijn.

Weet niet of iedereen dezelfde deal krijgt dan (bij mij bijv. voor 49,-).
 
..en als je een account hebt en inlogt kun je nog goedkoper uit zijn.

Weet niet of iedereen dezelfde deal krijgt dan (bij mij bijv. voor 49,-).
Goed dat je het er bij zet dan.
Op de site staat ie voor 99 euro en voor bezitters van Pigments is het gratis, that was all I know.
49 euro voor mensen met een account is echt een koopje natuurlijk.
 
ik kan niet wennen aan de box-sound van pigments, ik heb iets van 14K presets en ook zelf wel eens wat geprobeerd uiteraard, maar ik blijf het een beetje 2d vinden. Die Korg Modwave/Wavestate/OpSix Natives vind ik dan meer 3D klinken. Of meer hi-fi. Tis maar hoe je het benoemt.
Smaken verschillen, ik vind Pigments prima meekunnen met de Korgs en ik vind het sowieso een toffe plugin vanwege de vele mogelijkheden. En zoals gezegd: perfect met MPE (dat was voor mij destijds de reden hem aan te schaffen ook), alle presets hebben het er al standaard inzitten dus als je je Push 3 erop los laat (of Osmose of andere MPE controllert) kun je er meteen mee weg. Helaas ontbreekt dat nog in de Korg plugins, hopelijk komt dat nog in een update want die vind ik ook lekker werken en goed klinken.
 
Op synthAnatomy laat Arturia morgen iets nieuws zien.(25 jaar bestaan)
Op de Arturia site is een klok aan het aftellen..morgenavond 6 uur word het live onthult op you tube..je kan je aanmelden zodat je op tijd gewaarschuwd word.
Lol, ben eigenlijk best nieuwsgierig. Hoop op een toffe groovebox in microfreak stijl.
 
Arturia Microfreak Guetta editie.

Een forse Pigments update zou tof zijn, maar de laatste was toch nog vrij recent?
 
Origin VI perhaps
 
AstroLab,een hardware versie van anlog Lab, zo gaan de geruchten.
 
Oh, dat kan nog best interessant zijn. Een soort überrompler met de best-of van Arturia erin zou niet verkeerd zijn.
 

Attachments

  • astro lab.png
    astro lab.png
    16,5 KB · Bekeken: 37
Weet niet goed wat ik er van moet denken, ziet er in ieder geval mooi uit.
Maar uiteindelijk speelt ie in principe alleen presets af, wil je iets aan het geluid veranderen, dan zal je hem aan de laptop moeten hangen.
Maar misschien begrijp ik het niet helemaal.
 
Back
Top