Voorstelrondje

RogierWateren

Nieuwkomer
Lid sinds
31 Maart 2021
Berichten
3
Locatie
Nijmegen
Hoihoi,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Rogier, kom uit Nijmegen en ik maak voornamelijk ambient, electro en techno.

Ik ben al een tijdje een lurker. Ik ben lid geworden omdat ik af en toe een vraag wil kunnen stellen over vrij specifieke dingen. Ik ben niet iemand die heel actief forumt, aangezien ik een vrij druk leven heb. Leuk om onderdeel te zijn van deze community!

Mijn gear bestaat uit een aantal drumcomputers (acidlab, MD mk1, geleende tr8), synths (dx21, Analog Keys, Td3, Werkstatt en Op-z). Ik werk veel itb, maar wil de komende tijd een eurorack kast volzetten, beginnen aan west-coast synthese, een octatrack kopen en een wavetable synth aanschaffen.

Ik hou van sound design en field recording. Daarnaast ben ik een groot fan van klassieke roland drumcomputer sounds.

Groetjes,

Rogier
 
Laatst gewijzigd:
Hey Rogier, welkom op Synthforum. Leuk dat je je hebt aangemeld. Altijd fijn om nieuwe leden uit Nijmegen te hebben (heb er lang gewoond en beschouw 't nog steeds als mijn favoriete stad van het land).

Veel succes het bouwen van je eurorack-kast. Als je vragen hebt, stel ze gerust hier:


Misschien kunnen wij ook zorgen dat het uitbreiden met nieuwe modules niet teveel uit de hand loopt (GAS!). Of juist wel.. :D:duivels:
 
Dankjewel! Nijmegen is inderdaad een hartstikke leuke stad :)

Komt wel goed met GAS haha. Ik heb een kastje van 84hp.

Heb in 2023 geen nieuwe gear gekocht, dus nu mag het weer een beetje. Ik was een actief deelnemer van de No Gear New Year 2023 challenge op het Elektronauts forum.
 
Welkom Rogier! Leuke spullen en leuke plannen ook qua uitbreiding :okdan::mega:
 
Welkom Roger Waters Rogier Wateren. :)

Heb het al 'ns eerder genoemd, opvallend hoeveel mensen hier op het forum uit Nijmegen komen. Ik stel voor om de volgende meeting daar maar te doen. :biertje:
 
Back
Top