Cirklon groove - strak!

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Ben m'n nieuwe Cirklon 2 aan het inrichten, ff een groove gemaakt, alles is midi
- Drumatix
- TR-8s
- DFAM (kick)
- SP-16 pad
- Prophet-10 chord plucks

- AS-1 Bassline

Speelt echt superstrak, super blij mee.
 
Yup! had voorheen een 1, maar die 2 met USB host is echt wel te gek. 12 discrete USB outs direct naar 2 MRCC's
 
Ik ben vast heel dom, maar wat doe je met n usb op de cirklon? Plugins sturen? Of midi naar je daw pompen?
 
Ik ben vast heel dom, maar wat doe je met n usb op de cirklon? Plugins sturen? Of midi naar je daw pompen?
Midi sturen naar synths die usb midi hebben. Of een usb midi interface om extra midi poorten te hebben, naast de 5 die er al op zitten
 
Dat verklaart waarom ik t niet ken 😅

Kan er ook n hub in? Ik heb meerdere midi interfaces met (ook) usb die ik enkel midi aanstuur. Mss heeft t dan toch ooit nut
 
Hij gings langs me voorbij zonder dat ik er bewust van was, dus echt mijn aandacht vasthouden dat kon ie niet, spijt me. Mss moet ik nog maar eens een keer luisteren morgen ofzo

Happy New Year!
 
Dat verklaart waarom ik t niet ken 😅

Kan er ook n hub in? Ik heb meerdere midi interfaces met (ook) usb die ik enkel midi aanstuur. Mss heeft t dan toch ooit nut
Een hub werkt niet, misschien dat dat later nog komt. Maar als je er nu bv een midi face 16 in stopt, heb je 16 extra midi in/out :).
 
Hola eclectic.
Klinkt goed.
Maar ik zie dat het een test is.
Dus later vast meer.
Groeten van
Andreos.
 
Back
Top