tragmadata - PooBoo and Porkywork

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.811
Locatie
Nr. 9
Na een bewogen jaar heb ik uiteindelijk toch maar besloten terug te gaan naar mijn oorspronkelijke roots.
De beginjaren zeg maar :beard:
een stukje 90's rave met een omgeving waar ik u tegen zeg 8):W
wel via een donker bosweggetje overigens...

Met dank aan Uli
 
leuke intro, de introductie van de drums een beetje vreemd wel... maar daarna miste ik wat coherentie. Ik denk dat als je dit uitrekt tot een half uur en elk stuk wat doorontwikkeld dit wel iets zou kunnen worden. Just my $0.02
 
ja leuke vage intro. dat is neem ik aan de omweg door dat donkere bos waar je over sprak want voordat ik aankwam in de jaren 90 was ik al dik een minuut onderweg :D
maar dat vind ik leuk hoor. eigenzinnig... breken met genre cliches leuk.

de 2e helft geeft me een beetje underground, duitse techno van die late 90's gevoel... dansen, voelen, zweten...
de vage synth elementen en de drums passen goed bij elkaar.

als ik dan al wat commentaar moet geven;
De intro en de 2e helft zijn zo anders dat ik persoonlijk het gevoel heb dat ze eigenlijk niet meer bij elkaar horen... dan word er dus wel erg gebroken met genre tradities... maar he... fuck it.
ik ben de genre politie niet... moet je lekker zelf weten. goede track :okdan:
 
Interessante intro die me naar meer liet smaken. Maar toen het ravegedeelte begon, ben je me verloren (ik ben een beetje te oud voor dit genre, vrees ik :beard:). Maar dat doet niets af aan de creativiteit en het werk je erin hebt gestoken :okdan:.

:doei:
 
Rave voor de liefhebber. Acid achtig lijntje kan ik altijd goed waarderen. Vraag me af of het stereo veld goed gaat werken op een rave. Feeling zit er wel goed in.
Fijn te horen dat je de feeling er wel in begon te zitten te hebben (?)
 
Van Techno heb ik het meeste verstand dus heb deze meerder keren beluistert en denk extra streng.. Ik ben opgegroeid in de techno scene.. Dit noem ik idd meer Tekno maar niet de beste 90's rave die ik ken uit die tijd. Helaas klinkt het ook niet zo lekker hier, nadruk veel te veel op de kick.
 
ja, sjees, weer n bijzonder hak plaat. Komt wel van pas op die donkere bosweggetjes.
Zie me al met de AirPods al banend door het bos.
Amazing hoe je dit neerzet :mega:
 
Van Techno heb ik het meeste verstand dus heb deze meerder keren beluistert en denk extra streng.. Ik ben opgegroeid in de techno scene.. Dit noem ik idd meer Tekno maar niet de beste 90's rave die ik ken uit die tijd. Helaas klinkt het ook niet zo lekker hier, nadruk veel te veel op de kick.
Ik had me misschien iets meer op de vlakte moeten houden wat het genre betreft. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe ik ooit begon met muziekmaken.
Alleen had ik toendertijd inderdaad minder de nadruk gevestigd op de kick, het moest allemaal alternatief
Maar dat vind ik nu onzin
Goeie track, vooral het eerste gedeelte.
Ik vind het een zeer wijs nummerke
ja, sjees, weer n bijzonder hak plaat. Komt wel van pas op die donkere bosweggetjes.
Zie me al met de AirPods al banend door het bos.
Amazing hoe je dit neerzet :mega:
Dank!
 
Deze track brengt me terug in de tekno/rave scene.
Keihard beuken in een grote vieze hal vol vieze mensen. :)
 
Ik had me misschien iets meer op de vlakte moeten houden wat het genre betreft. Ik bedoelde eigenlijk meer hoe ik ooit begon met muziekmaken.
Alleen had ik toendertijd inderdaad minder de nadruk gevestigd op de kick, het moest allemaal alternatief
Maar dat vind ik nu onzin
Oh bedoel je dat het idd in een gekraakte hal zonder pretenties gewoon on the fly live set is ofzo?
 
Back
Top