Midi perikelen

Even een update.Ik krijg geluid uit mijn Integra7 met de roli, maar iedere toets laat een andere klank horen.
Staat nu de integra of de roli in de verkeerde midi mode. Ik krijg op de roli zelf daarin niets veranderd, of moet hij dan aan de laptop aangesloten zijn. Ik vind namelijk niets over software hier voor.
 
De integra staat waarschijnlijk in de goede mode, maar elk part in de integra moet op hetzelfde geluid ingesteld worden. Dat is nu waarschijnlijk niet het geval. Vandaar de verschillende geluiden. Dit is dus het nadeel van dat de integra niet echt MPE ondersteunt, je moet meer zelf instellen.
 
De integra staat waarschijnlijk in de goede mode, maar elk part in de integra moet op hetzelfde geluid ingesteld worden. Dat is nu waarschijnlijk niet het geval. Vandaar de verschillende geluiden. Dit is dus het nadeel van dat de integra niet echt MPE ondersteunt, je moet meer zelf instellen.
Ja, daar ben ik vanmorgen achter gekomen. De roli moest op de laptop tegelijkertijd met integra aangesloten zijn en dan kon ik settings doen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top