Bahamut - Guitar Miniature 1

Ik wachtte nog op de castagnettes op het eind :{
Heel mooi ingespeeld, jij weet waar je mee bezig bent!
 
Ja heel mooi, voor de niets vermoedende luisteraar is dit zeker een goede gitarist die op een gitaar tokkelt.
 
Ik waande mezelf gitarist.
zo klinkt het voor mij ook, heel mooi! Eigenlijk vind ik het vooral jammer dat het afloopt, in plaats van dat het doek achter de gitarist omhoog gaat en de rest van de van de band begint mee te spelen ;)
 
De 2e keer vandaag dat ik verrast ben hoe mooi een gitaarsound uit een synth kan klinken, hoewel ik denk dat het programmeren van dit misschien nog wel lastiger is dan gitaar zelf bespelen. Knap intiem stukje muziek!
 
Ik zie zo een eenzame verdwaalde stier over de spaanse heuvels lopen in de schemer van de avondzon.

Prachtige track, en het enige commentaar dat ik kan geven is dat het wat te kort is! 🤙
 
Bedankt allemaal weer.
Na zoveel mooie reacties ga ik zeker eens kijken of ik meer kan maken in deze stijl. Dan heb ik ook niet voor niets "1" erachter gezet.
 
een beetje spaanse tristesse. tegenwoordig kan dat allemaal op een keyboard. maar mijn ervaring is dat het best nog wel ingewikkeld is om zo een gitaar te imiteren. in feite moet je muzikaal begrip hebben van een gitaar anders werkt het niet. dus daarvoor mijn complimenten. verder een mooie compositie.
 
Toevallig onlangs een hele tijd van dit soort muziek geluisterd, maar dan van de grootheden op spaanse gitaar muziek, top gedaan! :okdan:
 
Back
Top