Superbooth 2024

Superbooth 2024
Geplaatst door ishi
FEZ, Berlin
Donderdag, 16 mei, 2024 - 10:00
Tot: Zaterdag, 18 mei, 2024 - 22:00
(---)
Categorieën

Aankomende data
Alle tijden worden weergegeven voor tijdzone: Europe/Amsterdam

Dit event is afgelopen
Die Bella Donna zou hem volgens de geruchten gaan presenteren maar niks noppes nada tot nu toe op YT
 
Die Bella Donna zou hem volgens de geruchten gaan presenteren maar niks noppes nada tot nu toe op YT
Hoe meer je de mensen laat watertanden,hoe meer hongerig ze worden,hoe minder reclame je moet maken.Slim gezien van Moog.
 
Moog is ook zo gek nog niet commercieel gezien.. veel betaalbare dingen uitbrengen voor wie niet in 1x 2.5k+kan neerleggen en uiteindelijk zit je met een hele berg toch nog te dromen van een Moog One
 
ik vond moog eigenlijk beetje een aanfluiting daar.

luitjes van chase bliss waren erg nice. wel vergeten knobs op zn bek te slaan omdat hij me zoveel geld heeft gekost.

interessante ontwikkeling bij haken. er komen synths die op de engine draaien, maar toegankelijker zijn dat eagan matrix.
ook voor osmose beschikbaar.

qua modular was er ook VEEL. wel tof dat die bouwers er allemaal zijn
danny sound gaat tobinski heten, dat moest van die gast zn vriendin. terecht want was een kutnaam
maar die dual lpg, met mma vca er in ga ik sws ffkes halen nog
die TouellSkouarn buizen modules ook gecheckt. ranzige rouwe shit, wel tof
WMD komt met nieuwe performance mixer, dat zal wel fijn gaan worden
leploop had wel een geinig modoelentje waarbij je clock dividers kon mixen en daarmee wat industriele ranizge sounds triggeren, lekker pielbakkie
ik vond buchla easel wat onsteady overkomen. dat keyboard gaat sws niet echt ergens over wat mij betreft. wel dikke sound.
van dat hele buchla systeem kreeg ik niet echt een harde plasser. ik wil graag muziek maken

die pro audio zaal begrijp ik niet zoveel van. beetje met een brakke koptelefoon in de tyfusherrie lekker gaan checken wat een dure compressor met eoa kutloopje doet, gaat nergens over

ik heb 5k verdiend en 4,5 uitgegeven, dus dat is positief!
de kijimi mkii stond op mn lijst, maar daar ben ik van genezen. ook die juup bak van black corp vond ik ERG tegenvallen.
kijimi klinkt niet slecht of zo, maar het is wel wat gedoe en een beetje die black corp quirky toestand die ik ook wel ervaar op de deckard's dream
ik heb een chase bliss onward gepreordered, echt een vet ding
ENN, een nina synth besteld. wat geil jezus, maar echt
die delia was matig, de nina EXTREEM GEIL
 
interessante ontwikkeling bij haken. er komen synths die op de engine draaien, maar toegankelijker zijn dat eagan matrix.
ook voor osmose beschikbaar.
Ok cool weet je wanneer want ik ben op dit moment ook in staking, gain staging voor de module moet echt beter.
maar die dual lpg, met mma vca er in ga ik sws ffkes halen nog
Ok dus niet Danny synth maar van tobinski. Heb je hem vergeleken met de SSF en Rabbit Elephant?
WMD komt met nieuwe performance mixer, dat zal wel fijn gaan worden
leploop had wel een geinig modoelentje waarbij je clock dividers kon mixen en daarmee wat industriele ranizge sounds triggeren, lekker pielbakkie
ik vond buchla easel wat onsteady overkomen. dat keyboard gaat sws niet echt ergens over wat mij betreft. wel dikke sound.
van dat hele buchla systeem kreeg ik niet echt een harde plasser. ik wil graag muziek maken
Ja lijkt me klapper van een euro mixer, stereo Balanced, Sub25 mogelijkheid, dikke patchbay. (alleen de rodec 500 modular staat wat hoger maar ook 5x zo duur denk ik)

Thx for the real experience update :okdan:
 
ik vond moog eigenlijk beetje een aanfluiting daar.
Schijnbaar is de Muse wel getoond aan 'industry insiders' tijdens Superbooth op een alternatieve locatie. Maar Moogs aanwezigheid op Superbooth was inderdaad nogal matig. Paar van die kleine hokjes en 2 model Ds en dat was het wel ongeveer.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top