silverlight - earth to urs

Ben nu alles even snel op m’n telefoon aan het luisteren maar ben benieuwd met de sub erbij straks! Heb hoge verwachtingen:)
 
De lead sound waar hij mij opent is mijn smaak niet. Te hard, snijd door de rest heen.
En die rest is verder best aangenaam!
De andere synth geluiden waardeer ik wel.
De riser vond ik ook mooi klinken, maar ook wel weer wat hard.

Ik had het geheel beter gevonden zonder die sound, maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Het einde was ook erg abrubt, maar als je klaar bent, ben je klaar :D.
 
tjsa wat ik al dacht, klinkt heel goed over mijn systeem! Strak diep sprankelend. En kwart maat met 1 octaaf sub accent had ik ook nog kunnen waarderen.
 
Klinkt niet slecht maar soms storen mij enkele volumeverhoudingen.
ik luister hem nu weer even vers in de studio.. zijn weinig tracks die zo levendig klinken hoor hier op mijn set dan.. ik wil juist die dynamiek en niet van dat platgedrukte.
 
Lekkere track hoor. Kan zo in een DJ-set en niemand die zich daaraan zou storen, toch?
 
De vibe van de track is helemaal prima :okdan:
Mix technisch zou je nog wat verbeteringen kunnen aanbrengen.
 
Afgelopen voor dat ik iets er over kon vinden.
Die zelfde fout maakte ik ook met mijn inzending.
Gewoon verlengen met een onbelangrijke `tra-la-la-deun` die eerder in het stuk voorkwam.
En die langzaam uitfaden. Dan stopt het minder abrubt dan dat het nu is.
---Verder normale muziek.---
 
Zeker de hardste track die ik ben tegengekomen in deze contest, -2.8 (short term) LUFS :dubbel:
En niet eens zo verkeerd :okdan:
Dat heet DJ MODUS! ipv spotify eisen haha

Maar nogmaals geluisterd voor mij gewoon top 3! Ja had langer gemogen maar vind wel stoer, geen praatje alleen een file. Take it or leave it. NICE
 
Ja lijkt me lekker vallen in de club.
De lead wel veel te hard maar best aardig zo.

Einde is helemaal geniaal :)
 
beetje raar intro met die hik op 0:16... oh, ze komen terug, dus kennelijk de bedoeling. brengt de dansvloer in verwarring... maar gedurfd, baf, zo voor de SF-leeuwen zonder uitleg. mag ik wel, maar de muziek is niet mijn smaak.
 
Lekkere energie, en een aantal hele toffe elementen. Ik kan er helaas niet helemaal inkomen in deze track.
 
Begin lead in het begin misschien net een tandje zachter, maar snijd er lekker doorheen. Mis wel dynamiek in je mix doordat de geluiden (bijna) allemaal even hard staan. Heb ook het idee dat iets van distorion in je mix zit, wat overigens niet slecht is. Je einde daarin tegen vind ik wel "slecht"... nou ja, het iets subtieler gemogen 😄
 
Ah heel nice en zeer verassend, die allereerste synth klanken (old skool) brachten mij op het verkeerde been, maar als de beat erin komt ineens een heel moderne mix, tof gedaan! Goed gebruik van mini breaks, de sweeps verdienen misschien een klein beetje aandacht (net als het eind :P).
 
Back
Top