The House on the Hill

En dat allemaal gewoon omdat ik heb gezegd dat er naast word gespeeld. Dat is hier echt geen muziek site meer maar een vriendjes site, dat is duidelijk. Als ge maar vriendelijk tegen iedereen bent vind iedereen uw muziek wel goed, zelfs als ge er volledig met ALLES naast speelt en zelfs naast zingt. Durft dat zeggen en dan komen ze u maar afbreken. Awel tis goed
 
maar gast, doe nie zo kinderachtig yo!!!
Och man ik neem u niet meer serieus. Doe toch zelf niet belachelijk. Degene die hier op andere hun muziek raten hun muziek is blijkbaar super goed ookal spelen ze er vierkant naast: neen word zelfs nog aangeraden het liedje zo te houden want die snare dat is zo erg nog niet.
Ast enkel de snare was en dan nog, der is geen ritme te vinden, totaal niet. Ik zeg dat dan om te helpen om de metronoom op te zetten want man als ge dat ergens deelt lachen ze u vierkant uit. Neen, nu komen ze maar hier zeggen hoe mijn werk niets is terwijl ik enkel smaak hoor, mijn reactie ging over FEIT. Geen smaak, tis er naast, punt uit.
En ik ben uw zever ook beu, altijd maar komen zeggen hoe goed iets is en ge meent er geen kloten van: aait mekander maar over het kopke maar opt einde van de rit word hier geen muziek gerate maar pure mensen. Als ge vriendelijk tegen iedereen bent is uwe muziek goed, zelfs als ge er naast speelt.
Als ge niets komt zeggen dan komt niemand uwe muziek raten.
Dan krijgt ge te horen hoe ge andere hunne muziek moet raten, dan doet ge dat, en dan komen ze u afbreken omdat wat ge zei niet leuk was om te horen.
Awel, tis goed voor mij, gelle zet een bende zeveraars bij elkaar.
 
Ik doe en zeg zoals ik het voel.

Enne, je energie gaat naar waar je aandacht gaat. En jij bent het blijkbaar niet waard dat je energie van me absorbeert. Een toxisch persoon ben je. Rotte appels blijven hier beter weg!

Zo, dit is ook Gloomy.
 
Jimmy,

Waarom voel je je zo aangevallen,muziek maken is vriendelijk en rustig!
Er is al genoeg haat in deze wereld,Jou god zal dat niet fijn vinden :D

Groeten van Andreos:)
 
leuk! beetje vice city vibes.
(en dat in de week dat de GTA6 trailer uitkwam).

Ik doe niet aan muziek raten trouwens. muziek = smaak en van de technische kant heb ik te weinig verstand om echt inhoudelijk commentaar te geven:)
Maar als er lol beleeft is aan het de creatie... wat maakt het dan uit wat een ander vind ^^
 
neen word zelfs nog aangeraden het liedje zo te houden want die snare dat is zo erg nog niet.
Hey Jimmy heb heb je het over mijn opmerking bij het waterfall nummer van andreos? haha, ik hoor dat het niet op de tel is, maar is het erg in de context van dat liedje, het maakt het toch ook wat meer organisch zo op het gevoel geplaatst...muziek maken hoeft toch niet altijd zo te zijn alsof er een schoolmeester met een lat naast je staat die je op je vingers tikt als je wat gaat zwabberen. Maar ach neem het niet zo serieus!

Over jouw track, ja het is een kloppend rock nummer en wel aardig maar ook ietwat aan de saaie kant en generiek zo out of the box. Maar mooi toch als je graag met zo'n apparaat werkt.

Ik kom hier niet voor vriendjes politiek of whatever maar vind het gewoon leuk dat mensen met muziek bezig zijn en wat laten horen. Cheers :baco:
 
Back
Top