Optreden, daarmee valt wel wat te verdienen. Zelfs als je toch wel iets over de houdbaarheidsdatum bent.
Bekijk bijlage 3860077
![]()
'Zeg Gertje, moet jij nog eens wat frankskes uit de meisjes rammelen'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Optreden, daarmee valt wel wat te verdienen. Zelfs als je toch wel iets over de houdbaarheidsdatum bent.
Bekijk bijlage 3860077
![]()
'Zeg Gertje, moet jij nog eens wat frankskes uit de meisjes rammelen'?
Omdat er daar mensen in US werk doen zonder loon maar het moeten hebben van de fooi.Die optie zit er al even in, ja. Ik las ergens dat dat in Europa veel minder aanslaat dan in Amerika. Daar zit fooien geven echt in de cultuur.
Niet helemaal. Is wel basisloon (maar dat kan in sommige staten zo laag zijn als 2,13 dollar) wat dan weer met fooien wordt aangevuld, vaak pas nadat de baas de fooiepot heeft afgeroomd.Omdat er daar mensen in US werk doen zonder loon maar het moeten hebben van de fooi.
kweet niet hoe jij er over denkt maar werken aan 2.13 dollar per uur staat gelijk aan geen loon krijgen dat zijn je onkosten die betaald worden om te kunnen komen werkenNiet helemaal. Is wel basisloon (maar dat kan in sommige staten zo laag zijn als 2,13 dollar)
Niks aanval. Je hebt helemaal gelijk. Arbeidsrecht in de VS is een verdorven systeem, waarbij bedrijven alle macht hebben (zie Musk nu die van de ene op de andere dag duizenden mensen kan ontslaan). Waardoor veel Amerikanen alleen kunne rondkomen bij 2-3 banen per dag en zomaar hun baan kwijt kunnen raken.kweet niet hoe jij er over denkt maar werken aan 2.13 dollar per uur staat gelijk aan geen loon krijgen dat zijn je onkosten die betaald worden om te kunnen komen werken
Geen aanval op jou he Harry maar bij die bedragen, woorden als basis loon in de mond durven nemen
kweet nie zene enkel in de states zekers....
Vr alles wat ik hier betaal/koop in Belgie is er een te grote winst marge op dus waarom nog fooi.
En iemand iets xtra willen geven omdat hij/zij/het jou goed bedient heeft bijvb is ieder zij vrije keus
Maar meestal verdwijnt het in een pot en zoals hier al vernoemd word er nog eerst afgeroomd door de baas
ik ga eerder na de zaakvoerder/baas en zeg recht ik die zijn gezicht, je kan die persoon wat opslag geven he want anders ga je goeie werkkracht niet lang houden, en je zat daarnet toch in een gesprek dat goed personeel zeer moeilijk te vinden is op den dag van vandaag.....