Cubase DAW control Roland Fantom 8

Tegels

Nieuwkomer
Lid sinds
4 januari 2018
Berichten
4
Ik heb de nieuwste update voor mijn Fantom 8, de EX Upgrade. O.a. zit hier ook de mogelijkheid om Cubase via DAW aan te sturen. Met Logic werkt het prima (moest wel Rosetta installeren op mijn Mac Studio die op Sonoma draait), maar met Cubase blijft alles greyed-out en is er geen besturing mogelijk. Cubase kan ik niet via Rosetta opstarten?

Het zal vast een klein dingetje zijn die ik over het hoofd zie, maar wie kan mij verder helpen?
 
Ik zit met hetzelfde probleem: Cubase 13 pro icm een Fantom 7. De ene keer zie ik via DAW control de settings van de eerste tracks (oa trackname, panning, ...), maar bank + en bank - werkt niet.
Als ik de dag nadien de boel opstart en naar DAW control ga, is er helemaal niets actief. Ik heb ook een Behringer X Touch One als controller: ook hier hetzelfde issue: de ene keer reageert de motor fader
als ik in DAW control een fader beweeg, de dag nadien gebeurt er niets. Ik had al wat YouTube filmpjes bekeken en dan is het een wereld van verschil wat er mogelijk is in vb. Logic X...
 
Back
Top