• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Acustica Audio plugins (diamond lift 4, transient, dynamic saturator en Sand 3)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Martinez

Ouwe rot
Lid sinds
3 februari 2021
Berichten
581
Locatie
Breda
Ik heb slate digital all access inclusief ssl complete dus ga ik mijn plugin collectie wat uitdunnen. Ik verkoop daarom mijn acustica audio plugins.
Acustica audio plugins zijn emulaties van hardware door middel van sampling (convolution). Hierdoor is het gelijk aan de hardware en niet zoals andere plugin emulaties.
Hier is meer uitgelegd over de gebruikte techniek: Tech - Acustica Audio
Updates bij acustica audio zijn altijd gratis (ook wanneer het een nieuwe versie is)

De plugins die ik verkoop:
Diamond serie (samenwerking tussen Studio DMI van Luca Pretolesi en Acustica Audio)
- Diamond Lift 4: 55 euro (normaal 149 euro, met Black Friday 79 euro)
- Diamond Transient: 55 euro (normaal 199 euro met Black Friday 79 euro)
- Diamond Dynamic Saturator 65 euro (normaal 165 euro met Black Friday 89 euro)
SSL emulatie (bevat Chanel strip, E en G EQ, bus compressor en preamp)
- Sand 3: 45 euro (normaal 199 euro met Black Friday 69 euro)

Alle 4 in 1 koop: 200 euro.
Er is geen transfer fee.
 
Sand3 verkocht!

Lift 4: 50 euro
Transient: 50 euro
Dynamic Saturator: 60

Alledrie voor 150 euro!
 
Back
Top