Rond de drie minuten wordt de basslijn te eentonig, maar gelukkig ga je naar een break. Die is heel goed. Dan wordt het terug wat saai. Die drumloop is te eentonig... en de melodielijnen zijn ook niet om naar huis te schrijven. Het einde is dan wel weer prachtig. Een 7/10 is ie wel waard :)

Succes!

Gloomy

Lekker stukje muziek.

Ik heb ableton zelf nu zo'n 2 jaar en het verveeld nog niet. Heel mooi stukje software om alles wat je leuk vind kwa muziek maken aan elkaar te knopen.
ik ben zelf inmiddels zelf aardig aan het ontsporen met hardware synthesizers erbij (ik vind sound-design voor electronische muziek blijkbaar heel leuk :D).
Ableton neemt daarbij nog steeds een prominente plek in om alles aan elkaar te knopen en er geheel van te maken. en sinds de aanschaf van de nieuwe push ben ik alleen maar dieper gedoken in de ableton devices, en bij daarbij best wel onder de indruk van de sound van de ableton stock synths en effecten. En er valt zelfs na 2 jaar nog genoeg te ontdekken in Ableton.

Ga zo door en geniet ervan :)

PS: Pacman op een Mortal Kombat... kast? :D leuk. Op mijn bucketlist staat toch wel om een keer een Mortal Kombat II arcade kastje te hebben staan... maar nu geen ruimte voor :D

PS: Pacman op een Mortal Kombat... kast? :D leuk.

Viel mij ook al op :D

Maar toen bedacht ik me, deze man noemt zichzelf techno en maakt trance - dus het klopt. :)

Leuke track! Voor een trance-track mag het nog wat bombastischer, meer epic. Laat ons maar verzuipen in de reverbs en risers, zou ik zeggen.

Mix is goed gedaan, maar wat braafjes. Nergens wordt het brutaal. Maar misschien wil je dat ook niet.

Niet slecht, zou wel wat meer elementen mogen hebben (meer geluiden om het interessanter te maken zoals een rollende bassline of een extra layer voor de bass), kick zou wat agressiever mogen en je mix mag ook wat meer openheid hebben. Eigenlijk een beetje het zelfde commentaar van wat er hierboven is gezegt. Het mag dus wat voller en interessanter. Het doet me een beetje denken aan de muziek die ik 10 jaar gelden maakte, en daar was ik toen hartstikke blij mee. Blijf vooral doorgaan en je zal steeds verder groeien, want het zit er wel in maar mag er wat beter uitkomen.

Lekker stukje muziek.

Ik heb ableton zelf nu zo'n 2 jaar en het verveeld nog niet. Heel mooi stukje software om alles wat je leuk vind kwa muziek maken aan elkaar te knopen.
ik ben zelf inmiddels zelf aardig aan het ontsporen met hardware synthesizers erbij (ik vind sound-design voor electronische muziek blijkbaar heel leuk :D).
Ableton neemt daarbij nog steeds een prominente plek in om alles aan elkaar te knopen en er geheel van te maken. en sinds de aanschaf van de nieuwe push ben ik alleen maar dieper gedoken in de ableton devices, en bij daarbij best wel onder de indruk van de sound van de ableton stock synths en effecten. En er valt zelfs na 2 jaar nog genoeg te ontdekken in Ableton.

Ga zo door en geniet ervan :)

PS: Pacman op een Mortal Kombat... kast? :D leuk. Op mijn bucketlist staat toch wel om een keer een Mortal Kombat II arcade kastje te hebben staan... maar nu geen ruimte voor :D
Beetje bij beetje kom ik er wel.... blijft een fantastisch DAW. Ook leuk om ideeën uit te werken in session view...

Die arcade kast...
Www.arcade-games.be

Die arcade kast...
Www.arcade-games.be
Gaaf! Was altijd verzot op "Phoenix", "Space Invaders", "Frogger", "Pac Man", "Mortal Kombat" en nog een game waar je spaceship verdubbeld of verdriedubbeld kon worden via een magnetische straal.

Galaxian!
Ik denk dat je galaga bedoeld... om je schip terug te redden
6070cd1dedfe76229645f9cf_Screen-Shot-2020-08-13-at-2.27.png

Galaxian!
Ik zal nog eens een track posten, hoe snel kan iets off topic gaan door een profielfoto hihi...
Ik zal nog straffer zijn... dit was eerst...
IMG_20181227_113823_710.jpg

Achteraf...

Back