Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PS: Pacman op een Mortal Kombat... kast?leuk.
Beetje bij beetje kom ik er wel.... blijft een fantastisch DAW. Ook leuk om ideeën uit te werken in session view...Lekker stukje muziek.
Ik heb ableton zelf nu zo'n 2 jaar en het verveeld nog niet. Heel mooi stukje software om alles wat je leuk vind kwa muziek maken aan elkaar te knopen.
ik ben zelf inmiddels zelf aardig aan het ontsporen met hardware synthesizers erbij (ik vind sound-design voor electronische muziek blijkbaar heel leuk).
Ableton neemt daarbij nog steeds een prominente plek in om alles aan elkaar te knopen en er geheel van te maken. en sinds de aanschaf van de nieuwe push ben ik alleen maar dieper gedoken in de ableton devices, en bij daarbij best wel onder de indruk van de sound van de ableton stock synths en effecten. En er valt zelfs na 2 jaar nog genoeg te ontdekken in Ableton.
Ga zo door en geniet ervan
PS: Pacman op een Mortal Kombat... kast?leuk. Op mijn bucketlist staat toch wel om een keer een Mortal Kombat II arcade kastje te hebben staan... maar nu geen ruimte voor
![]()
Gaaf! Was altijd verzot op "Phoenix", "Space Invaders", "Frogger", "Pac Man", "Mortal Kombat" en nog een game waar je spaceship verdubbeld of verdriedubbeld kon worden via een magnetische straal.Die arcade kast...
Www.arcade-games.be
Galaxian!en nog een game waar je spaceship verdubbeld of verdriedubbeld kon worden via een magnetische straal.
Ik denk dat je galaga bedoeld... om je schip terug te reddenGalaxian!
Ik zal nog eens een track posten, hoe snel kan iets off topic gaan door een profielfoto hihi...Galaxian!