• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cirklon 2 , geen cv out en nieuwe batterij is nodig

Prijs
2600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.124
Locatie
YOU
Cirklon 2 :2600 €
Ik verkoop mijn cirklon omdat ik er nu namelijk 2 heb ☺️.
Het is dus een cirklon 2 en in perfecte staat , however tussen de eerste batch cirklons zaten er een paar bij met brakke batterijen die na een jaar al leeg waren en dit is er dus een van .
De batterij is nog niet vervangen en indien je dit doet is enige voorzichtigheid wel geboden omdat de batterijhouder gemakkelijk loskomt , zie cirklon forum voor verdere info of you tube ( sequentix change battery ) .
Je kan dus wel saven naar de interne of externe sd maar dus niet naar de flashram ( lege batterij )
De cirklon kan alleen afgehaald worden in gent aangezien ik binnenkort op reis vertrek ( vrijdag 3 nov) De cirklon staat bij mijn broer en die kent er de balllen van , dus voor een testdrive lees je best eens de manual en breng wat outboard gear mee ( volcas etc…) , al mijn gearstaat momenteel gestockeerd .
Tenzij je een maandje of 2 kan wachten dan ben ik terug en kan ik wat uitleg geven , of voor3 november .
Fotos volgen
prijs 2600
 
Voor alle duidelijkheid , de batterijconnector ib de cirklon is dus nog in nieuwstaat omdat ik de batterij nog nooit heb vervangen , en als je dit filmpje volgt zal dat ook zo blijven .


En hier enkele foto's , cirklon verkeerd in absolute nieuwstaat , ik heb het serienummer onherkenbaar gemaakt om eventueel misbruik te voorkomen.
 

Attachments

  • IMG_0606.JPG
    IMG_0606.JPG
    120,2 KB · Bekeken: 96
  • IMG_0607.JPG
    IMG_0607.JPG
    159,3 KB · Bekeken: 92
  • IMG_0603.JPG
    IMG_0603.JPG
    196,3 KB · Bekeken: 93
  • IMG_0601.JPG
    IMG_0601.JPG
    192,9 KB · Bekeken: 90
  • IMG_0608.JPG
    IMG_0608.JPG
    151,8 KB · Bekeken: 91
  • IMG_0605.JPG
    IMG_0605.JPG
    159,9 KB · Bekeken: 100
Back
Top