• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fireface 800 (drie stuks)

Prijs
450 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.612
Hallo allemaal,

Wegens herorganisatie van mijn audiostudio mogen mijn drie Fireface 800's in de verkoop.

Twee van de FF800's zijn nauwelijks gebruik en in perfecte staat - werkelijk helemaal top, niets op aan te merken!

Bij de derde FF800 is één van de twee FF800-ingangen losgeraakt en verdwenen - hij werkt echter nog steeds helemaal prima met één ingang! Je moet er alleen voor zorgen dat hij achteraan in de keten staat als je (zoals ik) meerdere FF800's in serie hebt gekoppeld.

Dan de prijzen: de twee perfecte FF's mogen weg voor 450 euro per stuk. De derde (met één FF800-ingang) mag weg voor 350 euro.

Koop je ze alledrie in één keer, krijg je 100 euro korting! Leuk voor een studio met 24 analoge uitgangen, of heeeeeeeeel veel digitale uitgangen.

De dozen heb ik niet meer.


De eventuele verzendkosten zijn op kosten en risico van de koper.



Foto's staan hier.
 
Back
Top