Gaat Modal failliet?

Ik bedoel de app(plug-in) voor Windows omdat ik altijd Mac heb gedraaid en nu Windows versie zoek van de plug-in.

Ik bedoel de app(plug-in) voor Windows omdat ik altijd Mac heb gedraaid en nu Windows versie zoek van de plug-in.
@Havelock,

Ok, dat is ook de versie die ik hier eerder heb gepost. Gewoon downloaden, uitpakken en installeren. Het is de 64 bit versie. 32 bit versie heb ik ook indien nodig, maar die gebruikt niemand meer :-)

Modal website staat weer online.

Snel downloaden wat je nog nodig hebt!

1717505749247.png

Ziet er goed uit.

Misschien een na-ijl effect van onze firewall vanwege de site die er op stond toen de officiele uit de lucht was.

Werkt ook bij mij.Precies een website van een tijdje geleden...

werkt hier terug, maar had ergens van weekend gelezen dat hun site gehacked was

Laatst gewijzigd:
Nog altijd wel interesse in die carbon8.

kan iemand mij misschien helpen aan de Modalapp voor Mac ?

Ik heb pas de Cobalt 5s gekocht en zou hier graag de App bij willen gebruiken.

mcbcool bedankt voor de hulp.

Het probleem is dat ik momenteel met een erg oude mac werk die op de 1 of andere manier geen contact meer heeft met de appstore.

Dud eigenlijk is mijn vraag aan Modal gebruikers of iemand misschien het appbestand voor Mac heeft en dit zou willen delen.

Modal zal er niet snel onderuit gaan want de CEO was al sinds lang een rijke en slimme gast,het is meer voor de fun dat hij het doet denk ik.

Dus als het scheef gaat voor ene of andere reden,fixt hij het wel ,zo is al gebleken.

Mooi om te horen!

Back