• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sound Study USB Midi 2 CV eurorack Module, diy ongebruikt

Prijs
65 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

theemagician

Stamgast
Lid sinds
7 september 2020
Berichten
479
Handige USB naar CV module met 2x gate en 2x V/oct uit. Dit is een kloon van de Mutable Instruments module CV PAL, de functionaliteit is dan ook exact hetzelfde. De CV outputs zijn zeer variabel in te stellen, o.a. 4x gate, 4x triggers, dual monphonic, duophonic etc etc. Ik doe deze weg omdat ik overgestapt ben op sequencen vanuit de Keystep. Nieuwprijs van deze module is 110 euro, aangezien ik m zelf gebouwd heb (netjes!), vind ik 65 euro een goeie prijs.

De module werkt maar moet nog wel getuned worden. Instructies hiervoor staan op de website, ik lever een weerstand mee die hiervoor gebruikt kan worden.

Meer lees je hier: Midi 2 CV |
 

Attachments

  • IMG_3064.jpg
    IMG_3064.jpg
    77,3 KB · Bekeken: 116
  • IMG_3065.jpg
    IMG_3065.jpg
    153,4 KB · Bekeken: 106
  • IMG_3066.jpg
    IMG_3066.jpg
    154,1 KB · Bekeken: 100
Back
Top