4ms Meta Module - VCV rack in je rack?

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.507
Locatie
Nijmegen
Op de FB pagina van Befaco staat een foto van een nieuwe 4ms module. Zo te zien kun je in de module (een versie van) VCV rack draaien:

1694375221690.png


1694375237875.png


Ben benieuwd, ik denk niet dat de patch die je maakt te veranderen is in de module. Meer dat je een patch maakt op je PC en die upload. Maar wie weet...
 
Heb op Superbooth met zowel Befaco als 4MS hierover gesproken. Tis een speciale build van de patch met alleen specifieke modules.
Wel bijzonder dat ze die code op deze hardware werkend hebben gekregen. Ze zijn overigens nog totaal niet zeker dat dit ooit een product gaat worden.
 
Is het niet een beter idee om VCV gewoon op je computer te laten draaien en een break-out box te ontwikkelen zodat je het fysiek in je modular kunt gebruiken?
 
OK - kennelijk is de 4ms MetaModule nu inderdaad een product geworden dat de markt op gaat. Ben heel benieuwd wat de opties zijn om die module zelf te programmeren en zo zelf je eigen modules te maken.
 
M'n idee voor een break-outbox is anders en naar mijn mening eigenlijk ook gewoon beter... :P

;)
 
VCV op een minuscuul module schermpje lijkt mij ook niet zinvol, maar verder zou die Meta Module best interessant kunnen worden.
 
1715715202352.png

"YO DAWG, I HEARD YOU LIKE MODULARS SO I PUT A MODULAR IN YOUR MODULAR SO YOU CAN PATCH WHILE YOU PATCH"
 
Back
Top