Ozone 10

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.667
Locatie
Europa
Hola,

Wie gebruikt er Ozone 10 met AI!
En is het beter te wachten met aankoop op black friday.

Groeten van Andreos :)
 
Hola morty.

Dank.
Gebruik je het ook.
En bevalt het.

Groeten van andreos
Nee, wel heb ik Ozone 9 standard en ik heb versie 10 ook geprobeerd (demo) maar ik houdt het bij Limiter 6 van Tokyo Dawn voornamelijk voor limiting duties.

Wel vind ik de standard (zonder al te veel tierlantijntjes) versies van Ozone goed voor mastering omdat je de limiters redelijk can pushen en het nog clean klinkt allemaal. Maar ik hoef zelden dingen zo luid te hebben.
 
Nee, wel heb ik Ozone 9 standard en ik heb versie 10 ook geprobeerd (demo) maar ik houdt het bij Limiter 6 van Tokyo Dawn voornamelijk voor limiting duties.

Wel vind ik de standard (zonder al te veel tierlantijntjes) versies van Ozone goed voor mastering omdat je de limiters redelijk can pushen en het nog clean klinkt allemaal. Maar ik hoef zelden dingen zo luid te hebben.
Dank je wel morty.

Groeten van andreos.
 
Hola,

Wie gebruikt er Ozone 10 met AI!
En is het beter te wachten met aankoop op black friday.

Groeten van Andreos :)
ozone 9 met AI was matig, Ozone 10 met AI, ik kan niet zonder, ik vind het zo handig! Er is wel een neutron / ozone thread hier waarin ik volgens mij ook over ozone 10 wel wat dingen heb geschreven.
 
ozone 9 met AI was matig, Ozone 10 met AI, ik kan niet zonder, ik vind het zo handig! Er is wel een neutron / ozone thread hier waarin ik volgens mij ook over ozone 10 wel wat dingen heb geschreven.
Hola quifster.
Ik kon het niet vinden.
Maar dank voor je bericht.
Hier heb ik wat aan.

Groeten van andreos.
 
Hola quifster.
Ik kon het niet vinden.
Maar dank voor je bericht.
Hier heb ik wat aan.

Groeten van andreos.
dat was deze thread:
 
Ik heb ozone 9 en gebruik eigenlijk enkel de imager voor wat stereo, de rest doe ik met ableton qua eq compressie en limiting. En het resultaat volstaat, ik ga dus niet meer updaten.
Me er in verdiepen wat t nog allemaal doet gaat ook niet gebeuren want is niet mijn ding, interesse ontbreekt totaal voor plugins. Maar ben wel blij met t stereobeeld zolang er mono maar niet n boel verdwijnt
 
Ik heb 10 en ga niet naar 11 voorlopig.. vind het wel een leerzame tool. En mooi dat je de building blocks kunt aanpassen na analyse.
Moet me er nog wel verder in verdiepen. Minpunt.. als ik al mn hardware door mn geluidskaart gooi en in ableton ozone op mn master gooi gaat heel mn midi alle kanten op
 
Back
Top