Akai AX80 op Catawiki

1343 heeft een maximum bod ingesteld (automatisch bieden' wat kennelijk hoger is dan het bod wat gedaan is door iemand anders.. Is met Ebay ook..
 
Ik zie het al:

dit.png
 
wat is je code?? 1343??

Geintje.. :D

Ik zeg verder niks.. behalve dat ik het een van de coolst ogende synths ever vind. Die fluoriserende displays.. :luv:
 
Ooit Smackos' AX80 geprobeerd; net als m'n AX73 liep het voor mij stuk op (vrijwel geen) hands-on besturing, maar de displays zijn sexy.
 
  • Duimpje
Duimpjes: sdk
Ooit Smackos' AX80 geprobeerd; net als m'n AX73 liep het voor mij stuk op (vrijwel geen) hands-on besturing, maar de displays zijn sexy.

Hands-non besturing is een probleem dat wel meer 80s synths hebben. De AX73 (heb de moduleversie) is wat dat betreft nog een tikje onvriendelijker

Vervelende aan de AX80 is dat het in principe een knop-per-functie synth is, zonder menuduiken. Alleen moet je elke functie apart activeren, waardoor het hele idee achter die displays een beetje verloren gaat. Geloof dat ze dat met de AX60 wilden rechtzetten, maar die gaat inmiddels voor nog belachelijker prijzen.

Vind ze qua sound erg direct, maar daar kan een effectje hier en daar flink bij helpen.
 
knop-per-functie -> aantal functies = aantal knoppen
Precies. Elke functie op de AX80 heeft zijn eigen knop, alleen kan je er maar 1 tegelijk bedienen. Anders dan bv de AX73/VX90 waar je het menu in moet.
 
Back
Top