Dekmantel 2023

japinsky

Ouwe rot
Lid sinds
22 januari 2004
Berichten
558
Locatie
lima, peru soms ook in de limburg met pa in de oto
Aloha,

zijn er mensen van synthforum die naar
bassinski, front 242, bogdan raczynski, hudson mohawke, gary numan, ù-zic, blawan en nog en nog gaan kijken ?

aanrader ( op n vorige editie tim hecker nog gezien in de shelter )

zijn nog veel tickets over op ticketswap btw

een slaapplekje eventueel ook wel gezocht . ...
ik neem n tentje mee, maar hoor dat het gaat waaien & wellicht bakken regenen

((( je mag altijd andere groepen/bands/solo artiesten die ik niet ken, aanraden ! )))
 
Laatst gewijzigd:
Hemel, front, numan en identiefied patient op een dag? Kroket.
 
Ik zag dat The DJ Producer ook draait, wel dapper van ze.
Ik zag laatst ook al een metal festival met een terror tent. Zou er alleen al voor die line-up heen willen.

Maar ik merk nu om me heen ook wel dat meer mensen het weer interessant gaan vinden die het vroeger niet trokken.
 
Gaat met ups en downs over de jaren heen. Op Awakenings werd er een paar weken geleden gewoon weer keiharde schranz gedraait, echt supervet. Maar voordat je het weet, loopt iedereen weer ingewikkeld te doen op energieloze minimal van 105 bpm, laten we er dus maar even van genieten.
 
Gaat met ups en downs over de jaren heen. Op Awakenings werd er een paar weken geleden gewoon weer keiharde schranz gedraait, echt supervet. Maar voordat je het weet, loopt iedereen weer ingewikkeld te doen op energieloze minimal van 105 bpm, laten we er dus maar even van genieten.
Jeff Mills 1994 vs Jeff Mills nu: ik draaide een oude set van hem van 1994 in de auto en mijn vrouw vroeg letterlijk "wat een herrie, kun je niet wat relaxters draaien zoals Jeff Mills?". Mellow en techno waren zo hard vroeger hahaha.
 
Jeff Mills 1994 vs Jeff Mills nu: ik draaide een oude set van hem van 1994 in de auto en mijn vrouw vroeg letterlijk "wat een herrie, kun je niet wat relaxters draaien zoals Jeff Mills?". Mellow en techno waren zo hard vroeger hahaha.
Het muzikaal opvoeden van ‘de vrouw’ is een lastig en langdurig proces zoals je merkt ;)
 
De mijne flikte het om precies toen Jeff ging beginnen (draaimolen 2015 schat ik in) om te barfen vanwege teveel drankjes. Heb toen gezegd; ok we gaan zo, maar laat me dan in elk geval 10 minuten luisteren terwijl ik je haar optil ;)

Na 3 minuten vond ik t zielig en zijn we ( al zwalkend) huiswaarts gegaan 🤣🤣
 
Ik hoorde laatst in een podcast dat veel dancefestivals het lastig hebben. De grote namen verkopen wel uit, maar voor de onbekendere events is de concurrentie moordend. Na corona wilde iedereen de schade inhalen en dat effect lijkt uitgewerkt.
Het geld is zo langzamerhand ook gewoon op, prijsstijgingen en een flinke groep die aan huisje boompje beestje begint en jongeren zijn failliet
 
Ik hoorde laatst in een podcast dat veel dancefestivals het lastig hebben. De grote namen verkopen wel uit, maar voor de onbekendere events is de concurrentie moordend. Na corona wilde iedereen de schade inhalen en dat effect lijkt uitgewerkt.

Ik kan het mis hebben maar dit jaar zijn er volgens mij minder festivals afgelast dan vorig jaar. Maar het kan zijn dat die met een te hoog financieel risico sowieso de handboek in de ring al hadden gegooid.

Het ligt niet alleen aan de inkomstenkant, de kosten voor alles zijn ook exponentieel toegenomen, drank inkopen, beveiliging, ander personeel. Grote namen kosten ook meer (lijkt me, geen expert verder op dat vlak).

Dus de prijzen voor kaartjes moesten wel omhoog waardoor het voor veel mensen niet meer te doen is, waardoor je voor rest wel wat een eenheidsworst aan publiek krijgt. Gooi daar continu 150 bpm en heel tieners met te veel drugs op tegenaan en even als techno-opa vind ik niet echt bevorderlijk voor de beleving.

Gelukkig is er wel iets van een kentering, kleinschaliger, geen grote namen maar meer focus op diversiteit en goede muziek.
 
Veel mensen wachten af met tickets en ‘et dit weer gooien de kopers ze vast hoopvol op ticketswap
 
ben al terug, was mn slaapzak vergeten, & mn sokke ware drassig :)
toch gezien watk moest zien, genoten van de hertog jans a d camping,
al bij al toch nog net iets te groots & beetje teveel 4/4 techno vr mij
weinig vernieuwends ...

de dag voor het Amsterdams Bos is toch net iets meer mn ding

ik kan me herinneren dat ik eens in een bos was, meer een kraakpand achtig terrein / camping
waar ook leuke concertjes waren, iets kleinere podia, ... het zal een anti-ADE festival zijn geweest ofzo ?
 
ben al terug, was mn slaapzak vergeten, & mn sokke ware drassig :)
toch gezien watk moest zien, genoten van de hertog jans a d camping,
al bij al toch nog net iets te groots & beetje teveel 4/4 techno vr mij
weinig vernieuwends ...

de dag voor het Amsterdams Bos is toch net iets meer mn ding

ik kan me herinneren dat ik eens in een bos was, meer een kraakpand achtig terrein / camping
waar ook leuke concertjes waren, iets kleinere podia, ... het zal een anti-ADE festival zijn geweest ofzo ?
Ik vond het juist super vet veel jungle gehoord, breaks, martyn draaide een halve DNB set en die natte dag met in UFO1 DVS1, Nobu b2b (naam vergeten) en Planetary Assault Systems was ook geweldig wat techno aangaat dan.
Wat ik wel serieus vreemd vond was dat er mensen in de regen in de rij gingen staan om bij die Radar stage naar binnen te kunnen. En de grote hoeveelheid trance… dat was wel jammer maar goed ik heb die trance nummers maar gebruikt als aanleiding voor een pis pauze
De lineup van UFO 2 was super dik jammer dat het daar binnen zo warm was. Maar ik snap best dat de Dj Producer daar hebben laten afsluiten. En dat ze ook geen token dans tralala chicks hebben laten draaien maar dat die sets ook stuk voor stuk dik waren.
 
Ik vond het juist super vet veel jungle gehoord, breaks, martyn draaide een halve DNB set en die natte dag met in UFO1 DVS1, Nobu b2b (naam vergeten) en Planetary Assault Systems was ook geweldig wat techno aangaat dan.
Wat ik wel serieus vreemd vond was dat er mensen in de regen in de rij gingen staan om bij die Radar stage naar binnen te kunnen. En de grote hoeveelheid trance… dat was wel jammer maar goed ik heb die trance nummers maar gebruikt als aanleiding voor een pis pauze
De lineup van UFO 2 was super dik jammer dat het daar binnen zo warm was. Maar ik snap best dat de Dj Producer daar hebben laten afsluiten. En dat ze ook geen token dans tralala chicks hebben laten draaien maar dat die sets ook stuk voor stuk dik waren.

thx voor de tip - dit is serieus goed

Ik ben niet op Dekmantel geweest maar had wel eerder deze set gevonden - zo dik dit. Synthlagen worden er ff tussendoor gepompt. :)

lekker HTML dit lol - edit ik heb de forum software links niet gebruikt :D:P:okdan:
 
Back
Top