Today is my Day

Heel mooi! Knap arrangement, excellente geluidskeuze, sfeervol ... meer van dat :okdan:.

Detailgeneuzel: je zou nog iets meer met volumeveranderingen kunnen werken op de stringpad (afzwakken en dan voor een overgang naar een nieuw akkoord opnieuw aanzwellen enz ... zoals in een klassiek orkest ook dikwijls gedaan wordt). Het is een detail maar ik denk dat het geheel dan nóg meer emotioneel tot z'n recht komt).
En op het laatste zou ik de chorus ook van de snare verwijderen maar dat is slechts mijn persoonlijke mening/smaak dus als je daar specifiek voor gekozen hebt, gewoon zo laten ;).

Kortom: :halleluja
 
Ik hoor in gedachten een vrouw er over zingen met een klonk van een stem. Ik ga niet zoeken welk nummer als referentie want dan ga ik huilen, het pakt me te diep. Doet wat later heel even enigma aan. Subliem
 
Heel mooi! Knap arrangement, excellente geluidskeuze, sfeervol ... meer van dat :okdan:.

Detailgeneuzel: je zou nog iets meer met volumeveranderingen kunnen werken op de stringpad (afzwakken en dan voor een overgang naar een nieuw akkoord opnieuw aanzwellen enz ... zoals in een klassiek orkest ook dikwijls gedaan wordt). Het is een detail maar ik denk dat het geheel dan nóg meer emotioneel tot z'n recht komt).
En op het laatste zou ik de chorus ook van de snare verwijderen maar dat is slechts mijn persoonlijke mening/smaak dus als je daar specifiek voor gekozen hebt, gewoon zo laten ;).

Kortom: :halleluja
Hola Danny,

Dank je wel :)
Als zanger weet ik natuurlijk hoe een orkest in elkaar zit!
Dank voor de tips,daar ga ik bij de volgende track rekening mee houden!

Groeten van andreos:)
 
Mooi pad die zo opkomt, en dan schrik ik in ene door het geluid (viool achtig) wat daarna toch wel goed blijkt te passen. Het brengt me mee op reis naar een sort van sprookjes bos. Klinkt ook lekker wijds (vol stereo). Mist misschien nog iets in het laags om het wat voller te maken. Tegen het einde, zo rond 2:38 overstuurd het een klein beetje.
 
Nice...maar hoor op headphones een soort van achtergrond ruis?Is dat de bedoeling?
 
Ik hoor in gedachten een vrouw er over zingen met een klonk van een stem. Ik ga niet zoeken welk nummer als referentie want dan ga ik huilen, het pakt me te diep. Doet wat later heel even enigma aan. Subliem
Hola klinieken.

Dank je voor dit prachtige
Compliment.
Misschien een idee om er een stem bij te zetten.

Groeten van andreos.
 
Mooie muziek andreos! Knap gemaakt!
De mix kan beter, het klinkt wat hol, er mag meer (diep) laag in en sommige geluiden zitten elkaar in de weg.
Tegen het einde is er wat oversturing. En één van de gebruikte geluiden heeft wat ruis-achtigs.
Maar dat doet verder niet af aan de kwaliteit van je muziek. :okdan:
 
Back
Top