Dutch Modular Fest 2023

Vorig jaar voor het eerst geweest en toen heel erg naar mijn zin gehad. Zin in de nieuwe editie. Dan net terug van vakantie.
 
Voor mij is het in de buurt dus grote kans dat ik ook weer een kijkje neem (als ik met contant geld nog naar binnen mag ;)).
 
Ik ga ff met de rest overleggen of we weer een "car boot sale" kunnen faciliteren. Goeie kans van wel.
 
Ja hoor, de "car boot sale" gaan we weer mogelijk maken. We zorgen dat er een tafel op het terras of in een tentje voor beschikbaar is. Dit is voor tweedehands verkopen/ ruilen, DIY backlog wegwerken.
 
Mooi - maar waar staat te entree prijs?


Onder hier en dan '>' klikken, het is niet heel gemakkelijk te vinden. Of het staat wellicht nog ergens anders. Maar goed, dan zie je dit:

prijs.jpg


Of de kassaprijs aan de deur is anders dan presale, dat kan natuurlijk ook. :duivels:
 
Mooi - maar waar staat te entree prijs?
Dutch
Mooi - maar waar staat te entree prijs?
we zijn inderdaad niet heel erg gericht op cash betaling. Maar t kan wel. Tickets kosten 20 e aan de deur. Zoals gezegd aub gepast betalen want het is voor ons als totale vrijwilligersorganisatie niet te doen om veel cash in verschillende coupures in huis te hebben. Aangezien t n mooi afgerond bedrag is verwacht ik dat t moet lukken, toch?
 
Back
Top