Ik wou dat ik meer ruimte had...

MPCman

Ouwe rot
Lid sinds
27 september 2002
Berichten
557
Locatie
Halifax, NS, Canada
De afgelopen dagen was er een veiling van spullen van een audio/licht verhuur bedrijf hier in Canada. De voormalige eigenaar was afgelopen jaar vertrokken naar het hiernamaals. Ik ben afgelopen zaterdag gaan kijken naar de spullen (1 uur rijden) en heb gisteren ook meegeboden op een aantal spullen. Ik heb me in kunnen houden, maar helaas nergens het hoogste bod op gehaald.

De volledige lijst staat hier:

Er waren ook een stuk of wat megagrote mengtafels in de aanbieding. Zo een zou ik ook wel willen, maar ik heb er echt geen plaats voor. Blijkbaar had niemand dat want ze gingen weg voor schandalig lage prijzen van meestal nog geen $200. Zie bijvoorbeeld een 40 kanaals Yamaha voor $110, WTF!!!

De voedingen werden trouwens als losse objecten aangeboden, ik vraag me af of eventuele bieders zich daar bewust van waren.. :D
 
Mooie spullekes inderdaad. Behringer Euromixer gaat voor meer dan een dikke Yamaha. Rare jongens die Canadezen
 
Zie er naast een Lesly en een hammond niet heel veel leuks tussen.
Die Yamaha SPX900 is wellicht wel leuk.
Maar het is merendeeld PA spul en zo een yamaha DM is ook niets.

Krijg toevallig een gitaar uit Canada. Dacht bijna dat ik genaaid werd maar mijn intuitie is toch goed.
 
Mooie spullekes inderdaad. Behringer Euromixer gaat voor meer dan een dikke Yamaha. Rare jongens die Canadezen
Ja er was 1 Behringer mixer die voor $300 oid weg ging, begreep ik ook niet. Er komt nog 3% commissie bij en volgens mij ook nog 15% BTW.
Ik had geboden op de twee Allen&Heath 24 kanaals mixers, maar die gingen voor meer weg dan ik er voor durfde uit te geven (ca. $350 weg). 1 van de twee was erg vies en de spullen zijn niet getest oid. Het is jammer dat er een volgorde is in de veiling. Ik had misschien nog meer geboden op de Mackie 1604 als ik al wist dat ik de A&H niet zou krijgen :)
De TC D-Two had ik meer op geboden als ik er niet al 1 in mn rack had.

Ik was nog nooit in de plaats Windsor geweest en het was een zonnige dag dus het was verder een leuk uitje.. :)

Benieuwd of ik die grote mixers nog terug ga zien op de 2e hands platformen...
 
Back
Top