• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht KS Digital A100 studio monitors

Prijs
1200 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Marando

Poesie!
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
822
Locatie
Sneek
Wegens beëindiging van mijn studio heb ik een setje KS Digital A100 in de aanbieding. Zijn misschien maar 100 uur gebruikt en daarom in absolute nieuwstaat.

Deze monitoren zijn niet heel erg bekend, maar ze verdienen een groot publiek want ze presteren erg goed! Prachtig fase correcte weergave en daardoor een groots en stabiel stereobeeld en erg realistisch weergave van met name akoestische instrumenten en stemmen.

Dankzij de 8" woofer ook zeer capabel in het laag, wat mooi diep gaat en goed gecontroleerd blijft.

Eigenlijk niet te vergelijken met de meeste andere studio monitoren in deze prijsklasse, want ze presteren simpelweg op een echt hoger niveau, denk bijvoorbeeld aan PMC, de high-end Dynaudio line, Neumann of bijvoorbeeld PSI.

Liefst ophalen. Zijn te beluisteren, maar dan in de woonkamer, mijn studio is niet meer operationeel.

Worden geleverd in de officiële dozen.
 

Attachments

  • IMG20230422125633.jpg
    IMG20230422125633.jpg
    141,1 KB · Bekeken: 238
  • IMG20230422125653.jpg
    IMG20230422125653.jpg
    116,4 KB · Bekeken: 120
Back
Top