PS introductie

psplayback

Nieuwkomer
Lid sinds
21 februari 2023
Berichten
2
Locatie
Hilversum
Sinds een jaar bezig met muziek maken buiten m’n gitaren om. Met Ableton VSt’s, DAW leren, Drumbrute Impakt en een instap Td-3 gestart in iets wat mij langzaam aan richting de losse synths trekt.

volgende op de wishlist: Minilogue XD
Twijfel nog over module of full body. Omdat uiteindelijk meerdere synths / DAWless ook leuk lijkt. Iemand hier nog overwegingen bij?
 
Welkom psplayback, kan me er alles bij voorstellen, dat trekken van hardware synths.
Als je veel ruimte hebt is een full body wel leuker. Maar een kleinere footprint van synths heeft ook voordelen, je kan er meer kwijt.
En eigenlijk heb je aan 1 goed toetsenbord meestal wel genoeg (als je toetsen wil spelen).
Zei hij die er 5 heeft staan... :dubbel:
 
Welkom!

Ik heb de Minilogue XD met toetsen.
Ik had de module op het oog, maar die was op dat moment duurder dan de toetsenversie.

Als die paar tientjes extra het probleem niet zijn zou ik zelf weer de toetsenversie kiezen.
Het is zeker niet het beste toetsenbord dat er is, maar ik vind het wel een fijn compact ding dat ook makkelijk mee te nemen is en in mijn rack ook niet meer ruimte in beslag neemt.
 
Welkom!

Ik heb de Minilogue XD met toetsen.
Ik had de module op het oog, maar die was op dat moment duurder dan de toetsenversie.

Als die paar tientjes extra het probleem niet zijn zou ik zelf weer de toetsenversie kiezen.
Het is zeker niet het beste toetsenbord dat er is, maar ik vind het wel een fijn compact ding dat ook makkelijk mee te nemen is en in mijn rack ook niet meer ruimte in beslag neemt.
Gelukt hoor, thnx 😎
 

Attachments

  • AF81D0FD-1CAC-473F-B81B-6A4EC837032B.jpeg
    AF81D0FD-1CAC-473F-B81B-6A4EC837032B.jpeg
    277,9 KB · Bekeken: 74
De minilogue is echt fijn. heb zelf de Prologue.
Er zijn ook de Mutable Instruments OSC's .

Iig welkom!

En je gitaren niet vergeten :)
 
Back
Top