• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Great River EQ & Compressor (500 series)

Prijs
1650 Euro
Conditie
Nieuw

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.116
Locatie
Hellevoetsluis
Hoi, besloten om deze 2 fantastische modules te verkopen, met als reden de aanschaf van een Upright Piano.

Conditie: Absolute nieuwstaat, hebben weinig draaiuren gehad en uiteraard altijd in rookvrije omgeving gebruikt (Thuis of in Studio / Oefenruimte)

Betreft:

- Harrison 32EQ (met factuur uit 2021)
Een heerlijke muzikale Equaliser, zie de vele lovende artikelen en reviews. Ik heb van het ontbreken van stepped-pots totaal geen last gehad, je "commit" de EQ op gehoor en met deze EQ heb je die goede frequenties zo te pakken. En het High-pass filter is fenomenaal, je hoort heel goed wat er gebeurd.

- PWM-501 compressor (van 1e eigenaar, geen factuur aanwezig)
Een zeer veelzijdige compressor, ook hier zijn veel goede reviews en artikelen over te vinden. Met een onbeperkt budget had ik er zo nog 1 of meerdere bijgekocht, je vind altijd een setting die werkt voor het materiaal dat je compressed.
Kan werkend worden getest in Hellevoetsluis, op zelf meegebracht materiaal, of op een stuk muziek dat we Online ter plekke opzoeken, er kan ook een microfoon / koptelefoon worden gebruikt, of wellicht wil je een/je gitaar er doorheen horen, het is allemaal aanwezig.

Mijn voorkeur gaat uit naar: Afhalen + Verkoop van de 2 modules als set, de prijs is dus voor beide units. Bij een goed bod op 1 van beiden wil ik het wel in overweging nemen.
 

Attachments

  • GREATRIVER.jpg
    GREATRIVER.jpg
    136,1 KB · Bekeken: 160
(in)Ruil opties (bijbetaling in overleg) :

- Yamaha Upright akoestische piano in goede staat (mag niet hoger zijn dan 105 cm! voorkeur Bruin hout)
- Gretsch Renown drumstel (compleet)
- Fender Rhodes MK2
- Allen&Heath ZED R16
 
Nog steeds te koop, ik besef dat dit niet alledaagse gear is, maar heb er geen haast mee.

Inruil-opties gewijzigd (Piano is al binnen :P ):

Als iemand een Neve 1073LB Equalizer (500) wilt ruilen tegen 1 van de modules, PB me.
 
Back
Top