SynthForum CollApril 2023 - wie doet er mee?

Lijkt me heel leuk om hier eens aan mee te doen, maar ik ben een beetje onzeker of het hier qua tijd van komt.
Hoeveel tijd steken mensen hier (ongeveer) in? Weken en weken, of een paar uur voor een track?
 
Lijkt me heel leuk om hier eens aan mee te doen, maar ik ben een beetje onzeker of het hier qua tijd van komt.
Hoeveel tijd steken mensen hier (ongeveer) in? Weken en weken, of een paar uur voor een track?
Hangt er een beetje vanaf wat je samen gaat maken, hoe complex. Dus het zal verschillend zijn, je ervaring en inspiratie zullen ook van invloed zijn. Voor mij was het geen weken werk, eerder gemiddeld een paar uur per week. Tegen het einde wat meer omdat de deadline naderde...
 
Wat je zelf kan en wil. Ik heb er een paar uur ingestopt. Paar weken.
Zoals ik al zei, als je jezelf regels wil opleggen: doe elk onderdeel binnen de - 20 minuten - ik zeg maar wat
 
Nou vooruit, dan doe ik wel mee (enigszins schoorvoetend). :)
Vind het wel leuk om weer eens een track te maken, en misschien is dit de stok die nodig is......
Leuk, ik zet je op de lijst!
 
Er zijn nog een paar dagen om je in te schrijven, wie doet er nog meer mee?
 
Wel... tijd is één ding maar het lijkt me zeker interessant om inzichten te verwerven hoe de manier van werken bij de andere leden is.
Ikzelf werk enkel met hardware sequencers en hardware synths en gebruik enkel de computer voor audio-opname.
Techno, house of wat dan ook in die richting is mij totaal vreemd, op dat vlak ben ik een noob en heb ik nog een hoop te leren.
Door de jaren heen heb ik wel meermaals aan de synthforum contest meegedaan dus dat geeft een idee van de richting van muziek die ik voor de fun maak.
Dus... ok. Count me in!

Cheers,
Exo. :mega:
 
Shit. Ik moet toch verstek laten gaan. Tijd was al krap, maar door wat gedoe in de privésfeer zie ik nu toch niet zitten.
 
Nog een paar uur te gaan, wie durft er nog meer de uitdaging aan te gaan?
 
Ik heb de volgende deelnemers in de snelookpan gegooid:

@MatthewLeBlom
@eretsua
@tragmadat
@Roonan
@NicoNoise
@DRe
@SB-SIX
@Ytse
@SRPP
@Exoterrestrial
@ishi
En ikzelf, @SmartBits

En de snelkookpan heeft gesproken: dit is het resultaat van de trekking:



@jserle : de inschrijving was t/m gisteren, dus je was net te laat. Maar omdat er een oneven aantal inschrijvingen zou @klinkske (die op de reservelijst stond) misschien samen met jou aan de slag willen gaan? Laat maar weten, dan maak ik voor jullie ook een apart draadje aan.
 
haha ik wil best: ik was al teleurgesteld dat ik niet in de lijst stond ^^:D
 
Dit is dus het resultaat:

IMG_9151.JPG


@Roonan & @Exoterrestrial
@SRPP & @tragmadat
@DRe & @SB-SIX
@NicoNoise & @eretsua
@MatthewLeBlom & @ishi
@Ytse & @SmartBits
@jserle & @klinkske

Ik zal de voortgangsdraadjes van alle koppels aanmaken waar de vorderingen en voortgang gepost kunnen worden, succes allemaal!
 
Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
 
14 deelnemers en 1000 views. Wat kunnen we daaronder verstaan? Waren er veel twijfelaars?
 
Back
Top