Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dt 990 pro is prima koptelefoon in die prijsrange. Zit prettig ook.Dank voor alle tips, super!Ik heb net nog wat reviews gelezen en die Beyerdynamics komen heel vaak goed uit de test. Ik denk dat dat hem wordt.
Heeft alleen zo'n vervelend krulsnoer (spiraalkabel) dus die heeft het bij mij niet lang volgehouden.Dt 990 pro is prima koptelefoon in die prijsrange. Zit prettig ook.
Ik vrees dat ik die 26 ms latency wel ga merken bij gitaarspel. Met toetsen valt het misschien mee.De aiaiai dus. Lekker handzaam de zender meenemen naar een sf lid, jack inprikken en go. Enkel zien dat ie geladen isusb c
Dus gn voeding nodig, die yam vast wel
Beyer 990Dank voor alle tips, super!Ik heb net nog wat reviews gelezen en die Beyerdynamics komen heel vaak goed uit de test. Ik denk dat dat hem wordt.
Heb daar nooit problemen mee gehad. Maar ik zit meestal.Heeft alleen zo'n vervelend krulsnoer (spiraalkabel) dus die heeft het bij mij niet lang volgehouden.
(retour).
Ik sta vaak muziek te maken.
En hij is open back, dat werkt niet voor in de oefenruimte (of als je in een ruimte met geluid zit)
Let op, ik de heb de DT990 pro en die heeft een krulsnoer, daardoor is het gewicht uit balans en te zwaar aan één kant, die lag na 10 luisterbeurten in de kast vanwege het draagcomfort en ik gebruik m'n oude Sennheiser, al is de luisterkwaliteit van de 990 wel heel goed met z'n open systeem.Ik heb net nog wat reviews gelezen en die Beyerdynamics komen heel vaak goed uit de test. Ik denk dat dat hem wordt.
Als het snoer helemaal ligt op je bureau is het minder een probleem idd, maar zodra er wat hangt, wordt het vervelend en als je staat, dan is het echt k.t met peren.Heb daar nooit problemen mee gehad. Maar ik zit meestal.
Een leuke voor bombarioLet op, ik de heb de DT990 pro en die heeft een krulsnoer, daardoor is het gewicht uit balans en te zwaar aan één kant, die lag na 10 luisterbeurten in de kast vanwege het draagcomfort en ik gebruik m'n oude Sennheiser, al is de luisterkwaliteit van de 990 wel heel goed met z'n open systeem.
Als je de 770 pro neemt omdat die zo'n rechte draad heeft dan heb je een gesloten systeem, dat kan meer druk op je oren geven, da's maar net wat je prettig vindt natuurlijk.
Mocht je toch de 990 pro overwegen dan heb ik een zo goed als nieuwe in de doos, die kan je overnemen voor 100 euro, als je interesse hebt kan ik een foto naar je sturen.
Hoe kom je aan 26? Website zgt 16. Uiteraard had ik liever minder dan 10 maar ik heb er nog geen last van gemerkt. Mss moet ik eens proberen beatmatchen met vinyl of zo, kijken hoe mis dat loopt haha. Maar je kan de draadloze aiaiai voorzien van n kabel.Ik vrees dat ik die 26 ms latency wel ga merken bij gitaarspel. Met toetsen valt het misschien mee.
Ik heb beide gehad en vind de Yamaha beter en fijner werken in de studio. En als ik zo lees heeft hij ook minder latencyHm, dan moet -ie maar komen. Ik heb nu een lange kabel en zeker met gitaarspelen is dat een gedoe. Iemand nog een alternatief voor die Yamaha?
Dat klopt maar deels. Het gaat ook om de buffers. Die zijn bij draadloos een stuk groter aangezien de verbinding een stuk onstabieler is dan een kabel. Hoe groter de buffer hoe stabieler het signaal, maar ook hoe groter de latency.Het omzetten van analoog naar digitaal of andersom. Dat duurt effe
Dan moet het misschien een beteren converter kopen.Het omzetten van analoog naar digitaal of andersom. Dat duurt effe
Mij dt990 voldoet goed voor mijn zang.iedereen hoort natuurlijk anders maar misschien dat deze nuttig zijn
![]()
Beyerdynamic DT990 Pro Review (headphone)
This is a review and detailed measurements of the Beyerdynamic DT990 (250 ohm) open back headphone. A member was kind enough to purchase one new and drop ship it to me due to request from membership! The DT990 costs about $160 and has been around for many years. I like the look of the DT 990...www.audiosciencereview.com
![]()
Sennheiser HD560S Review (Headphone)
This is a review and detailed measurements of the Sennheiser HD560S. It is on kind loan from a member and costs US $170. I was taken aback by how light these headphones are. You can see it in this table relative to most of the others I have tested: This doesn't give them feeling of luxury...www.audiosciencereview.com
hier nog een makkelijke lijst om andere in te vinden eventueel
![]()
List of Amir's Headphone PEQ filters
This is a Parametric Equalization (PEQ) guide based on Amir's excellent headphone reviews! :D If you need Graphic Equalization (GEQ) guide, please see my subsequent post! _________________________________________________ List of Amir's headphone PEQ filters (sorted A-Z)...www.audiosciencereview.com