Studiohoofdtelefoon, onzin of worth it.

Hm, dan moet -ie maar komen. Ik heb nu een lange kabel en zeker met gitaarspelen is dat een gedoe. Iemand nog een alternatief voor die Yamaha?

De aiaiai dus. Lekker handzaam de zender meenemen naar een sf lid, jack inprikken en go. Enkel zien dat ie geladen is :) usb c

Dus gn voeding nodig, die yam vast wel

ik ben nog steeds erg tevreden over mijn sennheiser HD 560S, door de ovaal vorm zit deze veel prettiger over je oor voor een lange tijd dan een ronde vorm vind ik zelf

enige nadeel is wel dat de kabel vrij kort is dus ik heb recent de Rode VC-1 verleng kabel erbij gehaald

Dank voor alle tips, super! 👌 Ik heb net nog wat reviews gelezen en die Beyerdynamics komen heel vaak goed uit de test. Ik denk dat dat hem wordt.
Dt 990 pro is prima koptelefoon in die prijsrange. Zit prettig ook.

Dt 990 pro is prima koptelefoon in die prijsrange. Zit prettig ook.
Heeft alleen zo'n vervelend krulsnoer (spiraalkabel) dus die heeft het bij mij niet lang volgehouden.
(retour).
Ik sta vaak muziek te maken.
En hij is open back, dat werkt niet voor in de oefenruimte (of als je in een ruimte met geluid zit)

De aiaiai dus. Lekker handzaam de zender meenemen naar een sf lid, jack inprikken en go. Enkel zien dat ie geladen is :) usb c

Dus gn voeding nodig, die yam vast wel
Ik vrees dat ik die 26 ms latency wel ga merken bij gitaarspel. Met toetsen valt het misschien mee.

Heeft alleen zo'n vervelend krulsnoer (spiraalkabel) dus die heeft het bij mij niet lang volgehouden.
(retour).
Ik sta vaak muziek te maken.
En hij is open back, dat werkt niet voor in de oefenruimte (of als je in een ruimte met geluid zit)
Heb daar nooit problemen mee gehad. Maar ik zit meestal.

Ik heb net nog wat reviews gelezen en die Beyerdynamics komen heel vaak goed uit de test. Ik denk dat dat hem wordt.
Let op, ik de heb de DT990 pro en die heeft een krulsnoer, daardoor is het gewicht uit balans en te zwaar aan één kant, die lag na 10 luisterbeurten in de kast vanwege het draagcomfort en ik gebruik m'n oude Sennheiser, al is de luisterkwaliteit van de 990 wel heel goed met z'n open systeem.
Als je de 770 pro neemt omdat die zo'n rechte draad heeft dan heb je een gesloten systeem, dat kan meer druk op je oren geven, da's maar net wat je prettig vindt natuurlijk.
Mocht je toch de 990 pro overwegen dan heb ik een zo goed als nieuwe in de doos, die kan je overnemen voor 100 euro, als je interesse hebt kan ik een foto naar je sturen.

Laatst gewijzigd:
Ik heb jarenlang open AKGs gebruikt en nu al weer een hele tijd een gesloten DT770 pro en die bevalt me prima qua draagcomfort. Al verdraag ik in het algemeen hoofdtelefoons en oortjes wel minder goed sinds ik wat tinnitus klachten heb.

Let op, ik de heb de DT990 pro en die heeft een krulsnoer, daardoor is het gewicht uit balans en te zwaar aan één kant, die lag na 10 luisterbeurten in de kast vanwege het draagcomfort en ik gebruik m'n oude Sennheiser, al is de luisterkwaliteit van de 990 wel heel goed met z'n open systeem.
Als je de 770 pro neemt omdat die zo'n rechte draad heeft dan heb je een gesloten systeem, dat kan meer druk op je oren geven, da's maar net wat je prettig vindt natuurlijk.
Mocht je toch de 990 pro overwegen dan heb ik een zo goed als nieuwe in de doos, die kan je overnemen voor 100 euro, als je interesse hebt kan ik een foto naar je sturen.
Een leuke voor bombario

Ik vrees dat ik die 26 ms latency wel ga merken bij gitaarspel. Met toetsen valt het misschien mee.
Hoe kom je aan 26? Website zgt 16. Uiteraard had ik liever minder dan 10 maar ik heb er nog geen last van gemerkt. Mss moet ik eens proberen beatmatchen met vinyl of zo, kijken hoe mis dat loopt haha. Maar je kan de draadloze aiaiai voorzien van n kabel.

Hm, dan moet -ie maar komen. Ik heb nu een lange kabel en zeker met gitaarspelen is dat een gedoe. Iemand nog een alternatief voor die Yamaha?
Ik heb beide gehad en vind de Yamaha beter en fijner werken in de studio. En als ik zo lees heeft hij ook minder latency
Het omzetten van analoog naar digitaal of andersom. Dat duurt effe
Dat klopt maar deels. Het gaat ook om de buffers. Die zijn bij draadloos een stuk groter aangezien de verbinding een stuk onstabieler is dan een kabel. Hoe groter de buffer hoe stabieler het signaal, maar ook hoe groter de latency.

iedereen hoort natuurlijk anders maar misschien dat deze nuttig zijn

hier nog een makkelijke lijst om andere in te vinden eventueel

iedereen hoort natuurlijk anders maar misschien dat deze nuttig zijn

hier nog een makkelijke lijst om andere in te vinden eventueel
Mij dt990 voldoet goed voor mijn zang.
Ik denk toch dat het een persoonlijke keus en smaak is.
Groeten van andreos.

Back