Roland MX-1

Status
Please reply by conversation.
Zie wel dat het een nieuwe gebruiker is zonder feedback in een afgelegen plaats (Landgraaf), dus voorzichtigheid geboden.
 
Bedankt! Had de advertentie al gezien en contact opgenomen met de verkoper, maar ik ben op m'n hoede...
 
Leuk Prijsje die op MP, maar je kan het proberen.. :D Volgens mij heb ik de jouwe overgenomen toch? 200 of iets meer geloof ik..
ik zou het dan toch somehow in Keulen proberen te regelen.. maar ja vervoer.. Roland Mx 1
 
Zou goed kunnen dat ik m'n vorige MX-1 aan jou heb overgedaan idd. Heb in die tijd verschillende gear aan meerdere mensen van de hand gedaan en ben een beetje kwijt wat waar naartoe gegaan is... Mocht je 'm kwijt willen... :-) Duitsland is lastig voor mij, maar bedankt voor de tip! En anders gaan we gewoon met de ouderwetse Mackie die live gig doen, maar ik vind die sidechain zo lekker op die MX-1...
 
Hi, hij bevalt mij ook prima.. dus helaas.. Maar idd. Lekker die sidechain.. en super performance mixertje.. ook die HP/LP filterknop(pen).. En lekker makkelijk ook met die USB audio en midi ineen..
 
Absoluut! Ding heeft zo zijn beperkingen, hoop dat ze ooit nog met een MX-2 oid komen, maar had er laatst weer 1 staan hier. Te leen van een vriend van me en dat beviel goed...
 
Ik heb de mijne pas net, het past niet helemaal in mijn setup maar wil er nog even verder mee spelen.

Wat zou helpen is als ze de beat FX 'open' gooien met andere FX typen. Ik vind de sidechain, filter e.d. namelijk vrij onbruikbaar, maar dat is meer in de studio omgeving. Live zou dit misschien wel toepasbaar zijn.
 
Ben je nog op zoek ? Ik denk eraan die van mij weg te doen wegens "staat in de kast niks te doen".
Stuur maar een berichtje als je interesse hebt :okdan:
 
Ik zag het inderdaad. Ik stel voor dat iedereen die gast rapporteerd. Heb ik net gedaan.
 
Hier een reeds gesloten advertentie op ebay.kleinanzeigen waar dezelfde foto's zijn gebruikt..

Ik blijf het raar vinden dat ie voor een best hoge prijs mensen probeert op te lichten.

Iedereen mag er het zijne van denken maar ik vraag altijd even een filmpje van het apparaat in werking voor ik iets koop.. via Whatsapp of als een verkoper dat niet heeft kun je zelfs een filmpje maken en het uploaden via het Marktplaats berichtsysteem. Zo weet je zeker dat iemand het hetgeen hij aanbied werkelijk heeft..
Natuurlijk kan een verkoper het apparaat ook gewoon niet opsturen maar vaak wordt er bij scam gebruik gemaakt van foto's van andere advertenties.

Oh.. heb em ook even gemeld.. via rapporteren.. en de link naar de ebay.kleinanzeigen erbij gedaan..
 
Laatst gewijzigd:
Status
Please reply by conversation.
Back
Top