• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Adam Audio A7V

Prijs
615 Euro
Conditie
Nieuw

BerryJ

Ingeburgerd
Lid sinds
18 februari 2015
Berichten
56
Anderhalve week gekocht bij ToneControl in Haarlem, maar in verband met de akoestiek in mijn studio ga ik toch voor iets groters. Het zijn geweldige monitors die geen toelichting nodig hebben - het is een enorme verbetering t.o.v. de al fijne Adam A7X. De hoge tonen zijn vol maar zacht, en de lage tonen goed vertegenwoordigd. Kunnen knallen als iets veel groters in elk geval... Je kan ze bij mij komen beluisteren bij serieuze interesse.

Zoals gezegd anderhalve week oud, uitgeprobeerd op laag volume in een schone en rookvrije studio. Bon van ToneControl met bijbehorende garantie zit erbij natuurlijk. Net als de dozen, boekjes en ander toebehoren in perfecte staat.

De beste prijs die je kan krijgen online is € 665 per stuk (al is hij voor die prijs niet eens op voorraad, dan ga je richting de 700 per stuk) dus € 1330 voor een set. Mijn vraagprijs is € 1230. Je krijgt dus €100 korting voor precies hetzelfde product als in de winkel. Lager dan dat ga ik niet.

Ik verkoop ze alleen per 2, en alleen met ophalen door de koper. Ik woon aan de ring in Amsterdam (buiten het centrum) met eigen parkeerplek, dus dat is makkelijk.
 
Back
Top