flyweight
Life is modulating everything modulating everythin
+1 voor leeg veld
Wel track templates voor de externe hardware en audio en instrument FX racks.
Wel track templates voor de externe hardware en audio en instrument FX racks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gisteren op de gok een gaming mouse gekocht omdat ik ook wat toets combi's wil toewijzen aan een muis maar ik kan van die dingen eigenlijk nergens vinden of dit wel tot de mogelijkheden behoort. Misschien had ik beter hier kunnen zoeken..Laat maar, ik heb het al opgelost. Bedacht me net dat ik een gaming mouse heb met wat extra knoppen en die heb ik nu ingesteld voor verticaal zoomen (shift-G/H) en waveforms zoomen (alt-G/H). Ha, superhandig!![]()
TIP.ik doe RTFM, maar alleen wanneer nodig
Dank je voor die tip op third party software.. goed om te weten.Als je er niet uitkomt met de software van Trust is er mogelijk third party software te vinden die het ook kan.
Ik heb een gaming muis van Roccat, daar zit standaard software bij om toetsen(combinaties) aan muisknoppen toe te wijzen.
Die + en - knoppen bovenop de muis, die ook op die Trust muis van jou zitten, zijn sowieso superhandig voor in een DAW.
Daarnaast gebruik ik 2 extra knoppen aan de zijkant van de muis, met duim. Jij hebt zelfs 9 extra knoppen aan de zijkant; kan echt wel nuttig zijn als je er eenmaal aan gewend bent.
Die clickgeluiden lijkt mij het allerminste probleem.. mits je em bij recording met mic moet gebruiken natuurlijk.. maar daar heb ik controllers voor met softbuttons.. die hoor je niet.Ziet er fancy uit! Heb er een van Logi met twee sneltoetsen, maar nog veel belangrijker, de click van de muis is geluidsloos.
Teveel knopjes is idd verwarrend.. En sowieso.. crap ey.. die knoppen aan de zijkant.. jade de aanwezige UP en DOWN knoppen op mijn huidige muis ff anders geroute.. werkt niet echt lekker.. ik druk de muis elke keer opzij..Heel toevallig had White Sea Studio vandaag iets over het gebruik van een Streamdeck (met Reaper in dit geval).
Een muis met assignable knopjes kan wel hetzelfde werken lijkt me, alleen moeten het dan wel dingen zijn die je echt vaak gebruikt. Het even zoeken naar het juiste knopje aan de zijkant van een muis wordt anders wel een uitdaging![]()
Streamdeck was wel een eyeopener..Heel toevallig had White Sea Studio vandaag iets over het gebruik van een Streamdeck (met Reaper in dit geval).
Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt. Waar zou ik op moeten zoeken?Voor MAC gebruikers, wat echt in mijn optiek first komt is dit:
Leer te werken met je FINDER
Typ je zoekopdracht rechtsboven, dan komt er een + te staan, klik daarop en een wereld aan zoekopdrachten en combi's zijn mogelijk.
Bekijk bijlage 3847355
Nou je hele file management, type, tags, alles is zo terug te vinden. Ik Heb het gebruikt om alle 16,24,32 bit samples uit elkaar te halen bijvoorbeeld. Daarna alles mooi in mappen.Ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt. Waar zou ik op moeten zoeken?